torsdag 27. mars 2008

Travel uke, puh!

Denne uken har gått i ett. Mandag kom de to eldste hjem fra påskeferie og det var fotballtrening og kaffibesøk til Linda Beate som ble 31 år... ;)

Tirsdag var det elsklingen sin tur til å få familien på kaffibesøk for å feire 38-års dagen hans. Det ble kakebaking, rydding, besøk... prat, kos og mye kaffi, he-he :)

Onsdag morgen dro jeg til Bergen pga jobb og kom hjem igjen i ettermiddag. I "by'n" gikk det i ett - travelt, sosialt og veldig gøyt, he-he! Henning sin pappapermisjon er dessverre over, så alle tre ungene overnattet hos mine foreldre til idag! Jeg hadde knapt komt hjem før Henning måtte på nattskift. Har prøvd å rydde hus, være mamma og få litt oversikt her selv om jeg bare vil køye tidlig i dag. Lite søvn på flere dager merkes godt nå ja. Godt å være hjemme med ungene iallfall - og så var det jo koselig post... Se bare her, knis... Jeg bestilte noen pynteservietter og billetter fra
Stempelgal...

Billetter og pynteservietter fra Hilde aka Stempelgal... kuule eller hur?

...og et rykende ferskt Ett Trykk som jeg abonnerer på...*knegg*

Ett Trykk

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann
Så det er der de stammer fra!! ;)
Mente jeg hadde sett de hos en proff. Tusen takk for vareprøven, ble skikkelig glad! Har ønsket meg slike billetter lenge. Og de flotte serviettene. Akkurat passe str til kort.
Snakkes når du er tilbake på jobb.
Rita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...