søndag 20. april 2008

Det var et nydelig vær med strålende sol og varmt idag. Vi var på stadion og så først en damekamp hvor "våre" damer tapte 2-4. Siden det var over en time til neste kamp tok jeg og ei venninne minstemann i vogna på tur i skogen før vi så en 6. divisjonskamp som min kjære samboer spilte. De vant 2-1 ;)

Henning og et par andre bruntrøyer ;)I går kom den første forsendelsen fra the Scarlet Lime på postkontoret. For å si det slik - det tok ikke lang tid fra jeg fant hentelappen til jeg stod der med pakken i hendene *knegg* Det var utrooooooolig mye flotte papir, bånd, alfabeter i diverse varianter og pynt og stempler.... og +++++ Kjempefornøyd - kjekt å få ting og tang som ikke finnes overalt heller. Ser frem til mai-kit'ene om ca 1 måneds tid!

Pakke fra the Scarlet Lime
Snadder fra the Scarlet Lime, knis!

1 kommentar:

Rita sa...

Hei igjen.
Takk for hyggelig kommentar i blogen min, alltid kjek å få hilsen :o)
Der fikk jeg til å signere i all offentlighet. Takker for god hjelp. Igjen...
Kos deg på jobb hi-hi
Rita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...