mandag 14. juli 2008

Festivalhelg "FotballFlora" i Florø

I helgen ble FotballFlora arrangert i by'n vår. Det ble mye bra musikk - Turboneger, Surferosa og Jennifer Peach på fredagen. Kaizers Orchestra, Glenn Hughes fra Deep Purple og Det Betales på lørdagen. På selve lørdagen startet det med fotballkamp Florø SK - Rolland hvor stillingen ble 6-0. Dette er gutter -95 fra Fotballakademiet hvor gutten min spiller ;)

Deretter ble det lokaloppgjør Florø - Førde i Tuftekampen og the grand finale: Liverpool F.C - Norge All Star hvor stillingen ble 4-3 :) Det var nydelig sommervær og mange tilreisende i by'n, så det var skikkelig moro for store og små.

Du kan lese mer her: FotballFlora. I tillegg er det lagt ut info og bilder på Firdaposten, Firda, Floranett, Liverpool.no og VG. FotballFlora kom i gang takket være Tage Herstad som lever og ånder for Liverpool. Han har bosatt seg der og driver Tia Travels. Tage's kontakter og vennskap med flere av Liverpool-spillerne har gjort det mulig å få denne gjengen over til Florø de siste 5 årene ;) Trenger du hjelp til reise, billetter til reise/kamp eller kanskje vil bo på Anfield i Liverpool kan Tage kontaktes via siden sin - du får skikkelig oppfølging garantert! ;)

Kollasj fra FotballFlora

2 kommentarer:

KKannDesign sa...

Ojojoj - skikkelig fotball interessert du skjønner jeg - vel, har skjønt det før altså. Morro når det blir litt ekstra da!

Jeg ser kun på minigutter født 2000..men skjønner at fotball er skapende og morsomt!

Ha en fin fin mandag!

SommerSmil fra KKann

Jorunn sa...

Heisann!!

Las en del om dette i Firda og ser bildene her, så skjønner eg at dere hadde en flott Fotballfest i Florø!!!

Så herlige kort du har laga også, medan eg var på ferie!! Nydelige farger og masse lekre detaljer!!! Herligt!!

Tusen takk for omtanke og gode ord i bloggen min i ei tung tid!
Setter stor pris på det!

Klem,
Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...