fredag 1. august 2008

Camilla og "giveaway" hos Stempelglede

Jeg må bare få gratulere Camilla som designteam-medlem hos Stempelglede. Hun er en utrolig dyktig og kreativ scrapper, elsker kortene hennes - så detaljrike og flott gjennomførte. Ta deg en tur innom bloggen hennes - garanterer at du blir inspirert av hennes kunstverk ;)

Stempelglede har en liten "giveaway" gående for å markere den nye bloggen sin, så ta en titt innom der også. De stemplene er supre! Du kan vinne grunge collection (har den allerede), hi-hi! ;)

Stempelglede's blog candy

2 kommentarer:

Camilla sa...

Tusen takk Eli Kristin!! Jeg blir helt rørt av alle godordne dine om kortene mine!!:) Tusen takk! Du er bare sååå god du!
Nattaklem fra Camilla.

Eli sa...

Tusen takk for hyggelige ord i bloggen min. Nå er jeg helt gira, kan nesten ikke vente med å sette meg.....

Klem fra Eli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...