torsdag 4. september 2008

Jøss, noen dager ut i september alt!

Her går det i ett og ukene forsvinner en etter en. Travelt på jobb og travelt privat, så jeg må innrømme at det er høye skuldre og fullt tempo for tiden. Vi er jo allerede flere dager ut i september måned alt... og jeg har tenåring i huset den 12/9!!! Eldstesønn Patrick blir 13 år, ju-hu. Her må det kraftig planlegging til. Han er jo blitt ungdomsskole-elev og har mange nye klassekompiser.. Må gruble litt på årets event, he-he. Han har noen idèer selv også ;)

Hustegningene våre ble ferdige mandag kveld. Etter å ha sett på dem litt er vi superfornøyd med resultatet - nå er vi klar. Da gjenstår bare resten av prosessen, he-he!!!

Jeg fikk scrappet et bryllupskort tirsdag kveld foran TV-skjermen med Grey's og Medium, det er liksom MIN tid, hi-hi! I kveld skal jeg scrappe et babykort - begge blir nok levert i morgen, så da kan de publiseres i bloggen også.

I mellomtiden kan dere nyte mobilbildet som jenta mi tok på klasseturen til Hovlandsstøylen idag. Ser flott ut og de hadde en super tur. Jeg har ikke vært der, men det er nå på listen over "Turer jeg vil gå"!

Ha en flott torsdagskveld (snart er det helg òg)! 0(^_~)0

Kalyani's blinkskudd av fossen på tur på Hovlandsstøylen idag!

2 kommentarer:

Husmora sa...

Hei,tusen takk for besøk i bloggen min, kjempekoselig.
Ja her er blogg for meg ser jeg, så nå blir du ikke kvitt meg med det første.
Ha en super kveld.

Nina sa...

Ta en titt i bloggen min, du har fått en award :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...