søndag 7. september 2008

Søndagstur i finværet..

...med de to søte små ;) Eldstemann var på overnattingsbesøk og sambo sov før neste nattskift, så vi dro på tur med vogn og sykkel i byen's "skumle" sidegater i sentrum, hi-hi! Vi hadde det kjempegøy med en fotosession foran byen eneste (og kuule) grafitti. Etterpå ble det kyllingwraps og stooor iskrem for å kjøle oss ned. Kosetur!!!
Kevin og Kalyani shower litt - minsten er sluppet fri fra vogna si, ha-ha!!Best med hjelm på når søsteren tar en flyver!!.. og Kalyani i nytt svev!!..og moder'n kan ikke være dårligere, her har jeg omsider landet og løper bort *knegg*Yo, wazzup?! Klar for iskrem nå! :)

9 kommentarer:

Husmora sa...

Herlige bilder, og FOR en nydelig prinsesse du har der. *smelt*
Ser deilig ut med finvær og uteliv, vi får satse på neste helg - med fint vær og tur i skogen håper jeg, denne helgen ble det bare sofakos.
Ha en strålende ukestart i morgen.

Camilla sa...

Flotte bilder, fulle av farger og humør!:)

Lene Aase sa...

Kjempeflotte bilder:) Takk for hilsen i bloggen min. Helt greit at du linker til meg, skal linke til deg også:)
Håper du får en kjempefin dag!
Klem fra Lene.

KKannDesign sa...

Hei hei hei..

Herlige bilder - du ser så utrolig herlig, lekker, snill og fantastisk ut! Det er meg en glede at du og jeg er bloggvenner!

Bloggklem fra KKann

Inger Marie sa...

Så stilige bilder da :)
Ser ut som dere hadde det utrolig gøy.
Og kortet under her var jo så nydelig..så mange herlige detaljer

Ha en fin dag

God klem

KKannDesign sa...

Hei hei på en onsdag!

Awards fra meg til deg!

Smil fra KKann

Bak en Sky sa...

koselig innlegg!!!

Bak en Sky sa...

Link i vei kjære Eli kristin!!!;)kjempe artig!!

Eli sa...

Så fine barn du har! Takk for en hyggelig mail, det vittner om at du er i samme situasjon som meg, altfor mye å gjøre for tida.
Gratulere med enda fler Awarder, mange ute å går for tida!

Klem til verdens hyggeligste blogger, mor, kortlager og "venninne" på nettet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...