tirsdag 14. oktober 2008

Ej har vøre i Aalesund!

Jeg kom hjem for litt siden, sliten og slakk etter et kjekt jobb-opphold i Ålesund. Reiste opp søndag og møtte mange koselig folk på samling og noe sosialt opplegg på kvelden. Det var første gang jeg var i Ålesund, men definitivt ikke den siste. Koselig by! 0(^_~)0

Her er noen mobilbilder fra suiten "Klippfiskportøren" eller noe sånt som jeg bodde på i 9. etasje på Rica Parken hotell, hi-hi... For en panorama-utsikt jeg hadde over by'n!!!


Likevel - borte bra, hjemme aller best, he-he! Godt å komme hjem til mann & barn. Nå må jeg prøve å få med meg Grey's som er mitt faste innslag på tirsdagskveldene :)

2 kommentarer:

KKannDesign sa...

Jepp - herlig - kos deg med Grey`s.
Jeg ser ikke på TV jeg..har liksom ikke tid! Men "fruene" fikk jeg som regel med meg - og nyheter - åsså liker jeg å sette på en film i helgene!"Americansk jente kliss"..så helt TV avholds er jeg ikke!

Flotte bilder fra en flott by - nei jeg har heller ikke vært i Ålesund..i allefall ikke i voksen alder - håper på å reise dit en dag!

Ha en fin fin onsdag!

Smil fra KKann

kate sa...

Tusen takk for koselige ord fra deg:)
Så trist at du mista bestemor di,hun vil nok etterlate seg et stort tomrom, men tenk så heldige vi har vært som har hatt besteforeldre så lenge. Min farfar døde for tre år siden, han ble 1o1 år gammel så jeg kommer fra ei seig slekt..Pleier å erte min samboer av og til med at han sikkert må slite med meg til vi er 100:)
Håper første dag i barnehagen gikk fint, regner med sjarmtrollet er trett og sliten i kveld, sånt noe tar på :)
Stor klem fra Kate:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...