lørdag 11. oktober 2008

Leketøy....

Jupp, jeg har fått disse to leketøyene av min kjære de siste ukene... *knis*! Er så fornøyd atte. Den gamle multi-skriveren ble ødelagt for en tid siden og panikken tok meg, bildegal som jeg er. Etter halvannen uke fikk jeg den første mini-fotoskriveren her, en "Canon Selphy CP740". Den er kanongod (Canon vet du) og bildene ser ut som om de kommer rett fra fotografen.

I går kom han hjem med multiskriveren fra HP under her, en "HPPSC4380". Har bare fått testet den litt, men det er bare go'ord fra meg på alt jeg har fått ut hittil - trådløs er den også, så nå kan alle skrive ut uten dill med kabler. Det er jo bare supert! ;)

Nå koser jeg meg med to supre skrivere og kan skrive ut bra bilder og tekster og annet som er nødvendig. Kjekt med leketøy. Tusen takk min kjære! ♥♥

Canon Selphy CP740HPPSC4380

1 kommentar:

Rita sa...

Grattis Eli, kjekt med utstyr til hobbyen :o) Den underste er samme som jeg fikk av min kjære til jul, så de har god smak begge to. Både i valg av skriver, OG dame eller hur??

Flott mappekort, men kan tenke meg det gjorde fysisk vondt å lage det ja....

Snakkes i morgen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...