fredag 24. oktober 2008

Påfyll til ettertanke

I dag har jeg hatt en utrolig inspirerende og lærerik dag på jobb. Vi var nemlig på seminar, det lokale og årlige tiltaket - "Temposeminaret". Det var bra opplegg og 4 helt ulike og fantastiske foredragsholdere. Alle hadde mye å gi, få oss til å sette egne roller og liv i perspektiv - ja, det var rett og slett drivende godt påfyll til ettertanke for sjelen. Og - ikke minst, vi fikk trimmet lattermusklene. Jeg fikk latterkrampe og lo så tårene trillet fra det øyeblikket Koht kom frem i lyset. For et kreativt og tilstedeværende kvinnemenneske som setter sin egen galskap i system, hjelpe meg. Damen er riv ruskende dyktig og som vi sier her: "ho è steike galen"!!! :P

Pål Trælvik
Pål er oppteken av å finne den rette balansen i livet, og ønskjer at hans rolle på jobb og heime er i takt med hans grunnleggande personlege verdiar.

Kåre Willoch
Willochs meiningar om kva som skal til for å lukkast i dagens og framtidas globale samfunn, er relevante for sjølv dei minste lokale bedrifter. Vi konkurrerer alle i det globale samfunnet.

Christine Koht
Føredraget er ei herleg blanding av ytre galskap og indre varme, grensesprengande spørsmål og ransakande betraktningar. Gled deg til å trimme lattermuskulaturen med alternative råd frå Koht på arbeidsplassen!

Göran Persson
Persson vil også dele sine prinsipper for moderne lederskap med deltakerne på Temposeminaret, og forklare hvorfor han mener IT er løsningen på både klimakrisen og den knapphet på arbeidskraft norsk næringsliv opplever i dag.

Og med det lar jeg nye tanker og inspirasjon synke inn og tar helg sammen med dem som betyr aller mest for meg - nemlig mine barn og kjære samboer, he-he! God helg alle sammen - kos dere!!

2 kommentarer:

kate sa...

Koselig å "se" deg!
Høres ut som du har hatt en spennende dag på jobb:)
Takk for fine ord til meg - veldig trivelig:)

PS Fant du det som var til deg i bloggen min?

Gohelgeklem fra Kate:)

Elisabeth sa...

Ja, Koht er ei artig dame som jeg ler til hver gang hun er å se på tv-skjermen.
God helg til deg og dine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...