søndag 21. desember 2008

4. søndag i advent..

Vi har ikke tent våre lys ennå - Kevin har herjet litt med lysene våre, så jeg vet ikke om jeg tør å stole på at de står solid og kan tennes på.. Må sjekke de litt nærmere. Kanskje til neste jul er vi i nytt hus og da skal vi ha både julegardiner, ny adventsstake og sånt, hi-hi *gleder meg*!!! I mellomtiden lyser iallfall disse 4 flotte adventslysene her til glede for oss og koselige besøkende her i bloggen min :)

4 stemningsfulle adventslys...
Vi tenner fire lys i kveld og lar dem brenne ned
For lengsel, glede, håp og fred, men mest allikevel for fred
på denne lille jord, hvor menneskene bor

For å lese mer om advent kan du besøke dette nettstedet.

Ellers går det sin "vante" gang her i huset... Tror ikke vi blir ferdig med omgangssyker denne gangen.. Det ble alt annet enn en rolig, koselig lørdagskveld på oss i går... Jeg trodde Kevin var ferdig med spysyken, men jammen holdt han det gående til i 21-tiden i går kveld.. Halvannet døgn på den lille kroppen, ikke rart han er utslitt! En halv time etterpå kom pappaen hjem fra jobb... Han hadde fått spysyken... En time etterpå kom Patrick hjem fra en kompis.. Han hadde fått spysyken... Og kl 01 i natt fikk jeg telefon fra stakkars, kjære Rita som hadde jenta mi på overnatting.. Kalyani hadde fått spysyken også!?!?! For å si det slik - vi hadde ei fæl og slitsom natt, men i dag har det roet seg noe og alle ligger strak ut. Jeg steller hus og "pasienter" så godt som jeg orker og vasker hender febrilsk for å tenke hygiene, hi-hi. Det er et under at jeg skal gå klar denne syken, men krysser fingrene for at jeg nettopp gjør det (og ikke minst Rita og familien, huff)... Det er noe fæle greier!!

Jeg tror jeg ønsker meg en sykepleier-uniform til jul, ha-ha! :)
Nyt adventskvelden alle sammen!


* Foto lånt fra dette nettstedet *

4 kommentarer:

Eli sa...

Skal gi julenissen beskjed, har veldig gode kontakter. Har akkurat sørget for at en kammerat får penisvarmer til jul, så.......

juleklem til deg!

kate sa...

Å du store verden Eli Kristin, det var ikke småtteri!! Hele gjenget med spysyke untatt du, jeg krysser fingre og tær for at du holder deg frisk og ønsker alle de andre riktig god bedring:)
Ps. så ut som Kevin hadde det riktig så morsomt med litt av hvert å skli i på kjøkkengulvet:)
Goklæm med ønske om fine førjulsdager fra Kate:)

kate sa...

Ps. den sykepleieruniformen så jo riktig så sprek ut,... Mon tro hva pasientene mine hadde sagt hvis jeg hadde dukket opp i en sånn i kveld! :)

Rita sa...

Den uniformen hadde du kledd, Eli. Er sikker på at Henning også hadde blitt glad om du fikk deg sånn!! ;o)

Ikke tenk på oss. Synes mer synd på Kalyani som ikke var hos mammaen sin når alt kom så bust på. Bøtta sto så fint ved siden av sengen, ubrukt. Så hun sov nok godt og fikk det bare kastet over seg, Hun trengte dusjen, for å si det sånn... Godt å høre at hun er på bedringens vei!!

Hilse masse!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...