tirsdag 2. desember 2008

Juledill...

Jeg hadde en flott plan om å scrappe egne julekort m/bilde av ungene som årets julekort... igjen.. Det ble ikke noe av det i år ..igjen.. Jeg har i stedet "jukset" litt og fått ferdigproduserte julekort fra Nfoto. Her ser dere glimt av bunken på 60 julekort som skal skrives og sendes ut til fjern og nær i innland og utland. Syns det er koselig med julekort, så det er bare å sette i gang med det ;)

Det er så mye som skal ordnes i disse dager og ikke alltid jeg gidder eller har tid til det likevel, fnis... Jeg har i stedet fått strikkedilla når jeg først setter meg ned litt. Her er det et par sorte/grå sokker til minsten som er på pinnene. Eldstemann skal også ha sokker i samme tråden. Artig tidtrøyte og kjekt å ha noe i hendene ^^!!!

Ønsker dere alle ei koselig førjulstid - husk å slappe av mellom slagene! 0(^_~)0

7 kommentarer:

Husmora sa...

Så skikkelig fint ut det julekortet der da. Koselig med bildekort, og kvaliteten til nfoto er det i alle fall ingenting å klage på.
Jepp, strikketøy er ro for sjelen.
Det blir litt strikking her om vinteren og selv om jeg helst skal la være pga armene mine.
Jeg greier ikke la helt være, strikker sakte og med tykt garn så kommer jeg i mål i passe tid ;O)
Kos deg masse med strikketøyet og julekortskrivingen, jeg er desverre ferdig. Det var så koselig så jeg skulle ønske jeg hadde enda fler og skrive der jeg satt ved kjøkkenbordet, på julepyntet kjøkken og tittet ut på snøen som lavet ned mens jeg skrev.

kate sa...

Åjj så mange julekort du sender, kortene så flotte ut:)
Jeg har også strikkedilla for tia, hi hi:)
Klæm fra Kate:)

Sonja sa...

Vad duktig du är Eli Kristin!
Jag får varken stickat nåt eller sänt några julkort numera... vet inte hur jag har blivit, hihi! Men men... vi får väl se vad som sker!

Kram Sonja

KKannDesign sa...

Hei igjen! Så fine julekort..mine er ikke ferdige..og det stresser meg! Uff og uff..sånne ting skal ikke stresse en - en skal kose seg med det!! Hihi..

Deilig med strikketøy - jeg har noen raggsokker jeg også som ligger ferdig nå! Et par skal en kollega få - gleder meg til å se hans reaksjon! Smil!

Ha en knakanes fin onsdag kjære EK - klem klem klem AK

Husmora sa...

Så koselig go'morgen hilsen på bloggen min i dag, takk takk :O)
Så gøy å kunne være til inspirasjon, og jeg blir så glad når folk liker å lese bloggen min.
Jeg har og på følelesen at vi har ganske så lik smak, moro det.
Håper du får en fin dag. Har du tid så stikk innom lindex, dagens kalendergave der er lekre pysjer til 49 kroner. Skikkelig fine, jeg skal ned på senteret så fort de åpner.
Ha en fin dag.

KKannDesign sa...

Ha en knall torsdag!

KlemAK

Elisabeth sa...

Kjempefint julekort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...