lørdag 24. januar 2009

Fotoutfordring fra Kate

God lørdag alle sammen! Jeg har fått en artig fotoutfordring fra Kate, bare se her..
  • Gå til foto/mapper. Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
  • Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
  • Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
  • Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.
Her er mitt 6. bilde fra den 6. mappen min i den 6. inndelingen min, puh!

Patrick og Kalyani står på ski 29. februar 2004. Jammen var det snø den dagen!!Dette er et bilde tatt 24. februar 2004 av de to eldste barna mine, Patrick og Kalyani. Her står de på ski rett utenfor huset - skal si vi hadde snø den dagen, hi-hi! ;) Dette er jo hele 5 år siden nå, så det vil si at Patrick var 8 år og Kalyani bare 4 1/2 år. De hadde det iallfall veldig artig sammen ser det ut til.

Beklager dårlig kvalitet på bilde fra en foto-cd som er lagt inn på PC'n..Herlig å mimre litt ved hjelp av en liten utfordring ;)

Og nå utfordrer jeg disse damene til å lete litt i sine mapper...
Eli
KKannDesign
Irene
Rita
Tara
Sonja

5 kommentarer:

happy in pink sa...

så koselig bilde...akkurat sånn ser det ut hos oss idag...snøen laver ned;))

takk for utfordring...blir spennende;)))
ha en fin helg...klem fra tara:)))

Eli sa...

morsom utfordring, og den er fullført, Eli!!!!!!!!!

kate sa...

Så flott at du tok utfordringa mi:)
Det var to blide barn i snøkovet:)
Å så har du laget enda et flott bursdagskort under, ser jeg!
Ha en fortsatt flott lørdag,
klæm fra Kate:)

Rita sa...

Så spennende utfordring, den tar jeg på strak arm! Bildet i bloggen om litt....

Sonja sa...

Ja det här måste jag ta tag i nu när jag är ledig:)

Kram, Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...