lørdag 17. januar 2009

Utvidet blogg :)

Jeg har sett så mange flotte blogger som er utvidet fra 2 til 3 kolonner i det siste. Dette ville jeg gjøre selv også, men visste ikke hvordan.

Helt tilfeldig kom jeg over bloggen til Fru Fjeldhammer's kaos som trengte hjelp... og det var hjelp til samme problemstilling som jeg selv lurte på. Gjett om hun hadde fått respons på innlegget sitt, thi-hi :) Inger hadde lagt inn denne linken med tips om hvordan du endrer dette i oversikt --> html-fanen. Og det funket utmerket hos meg etter et par småproblemer, puh!!

4 kommentarer:

Husmora sa...

Se der ja. Ble mye finere vet du.
Jeg elsker de tre kolonnene mine, hadde hatt lyst på det SÅ lenge uten å finne ut hvordan, og jeg lover deg jeg har lett og lett i innstillinger og forskjellig, på alle de forskjellige malene.
Jeg fant linken hos fru fjeldhammer jeg og. Og så lykkelig når jeg fikk ordnet det.

Eli sa...

Så bra da Eli at du har fått det slik du ønsker. Lykke til med den utvida bloggen din a, Snuppa!

Helgekos fra meg!

Gladie sa...

Så flott! De4t der har eg og leita etter. Gikk det bra å beholde linker og sånn også eller måtte du legge det inn på nytt?

Eli sa...

Hallo, Snuppelure!

Det ligger en Award og venter på deg i blogen min.....

Tenker på deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...