lørdag 14. februar 2009

Be my Valentine... go'ungene mine! ♥♥♥

I dag er det 14. februar og det betyr Valentine's Day. Jeg gjør ikke så mye ut av det, men jeg syns det er en fin anledning til å sette pris på de man er glad i. I stedet for kort fant jeg ut at jeg skulle gjøre noe raskt og enkelt til ungene. Det ble derfor en godtepose med hjertesjokolade, toffee og kjærlighet - samt en hilsen om at jeg er glad i dem! ♥♥♥

Eldstemann sin pose...
Patrick sin godtepose

Patrick sin godtepose
Mellomste sin godtepose...
Kalyani sin godtepose
Kalyani sin godteposeMinstemann sin godtepose...
Kevin sin godtepose

Kevin sin godtepose

3 kommentarer:

Rita sa...

Kjempekoselige poser, Eli! Disse vil barna elske, både utenpå og inni ;o)
Happy valentine!!

Klem fra Rita

Nina sa...

Åhhhh, så søte de er da *sukk* Tenker det var 3 stk glade barn hos deg i dag :)

Ha en flotters lørdag og valentine *klem*

Sonja sa...

Sååååååååå fint du har gjort!!! Jättesött:)

Kram Sonja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...