torsdag 5. februar 2009

Hudpleiekurs hos Mary Kay

Jeg var på mitt første hudpleiekurs i går kveld og det var ganske så koselig. Vi var tre kollegaer som deltok sammen med flere andre. Kurset ble arrangert av en annen kollega som er konsulent hos Mary Kay. Det ble prøving av kremmer, scrubber og foundation i ulike varianter og bruksområder for ansikt og hender, he-he. Jeg er ei utrent kløne når det gjelder sminking/hudpleie, så det var artig med litt ekspertinformasjon og veiledning. Jeg endte opp med lip scrub og lip balm til meg selv.. + noe mere "hemmelig" til andre som trolig leser bloggen her, hi-hi!

Tror faktisk vi er invitert (påmeldt) til neste kurs som skal arrangeres i by'n om en tid - det er da sminkekurs på agendaen. Blir jo pyntet og klar for våren vi da, hi-hi! *må innrømme at jeg er veldig skeptisk til nye produkter* Kjekt å være med iallfall!

2 kommentarer:

Rita sa...

Så kjekt at dere koste dere på kurs, det sminkekurset hørtes veldig interressant ut altså!!

Skal skynde meg inn på kontoret og spør om Henning sin nye jobb, spennende!!

CU!

KKannDesign sa...

Hei hei - vettu sånt er bare morsom det..hyggelig å stæsje seg litt også da!
Jeg kjenner ikke noe til MaryKay produktene men de er sikkert bra - har jo hørt andre snakke veldig varmt om MaryKay..

Ha en knall torsdag!

KlemKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...