søndag 22. februar 2009

Mistet favorittsmykket mitt :/

Jeg har ikke hatt ro i meg siden torsdag... Da tok jeg nemlig på meg dette smykket som jeg fikk av Henning for noen år siden. Det er absolutt mitt favorittsmykke og jeg har brukt det så å si daglig, hverdag som fest... Det er i hvitt gull med en nydelig stein i og et av de få smykkene jeg tåler å bruke (har nikkelallergi). En knapp time etterpå oppdaget jeg altså at smykket var borte, snufs..

Jeg tok det på like før jeg skulle hente minsten i barnehagen. Vi hadde kun et stopp etter det før jeg oppdaget at det var borte. Jeg har lett overalt. Dessverre var det en dag med mye snø, slaps og pøsregn.. Smykket er sporløst forsvunnet. Jeg finner ikke roen og VIL finne det igjen. Har dere hatt det slik - jeg grubler og grubler og "ser" plutselig hvor det kan være, leter med ny optimistisk giv.. men neeei, ikke nå heller. Blir litt "kokko" av det her, savner smykket mitt!

Mitt favorittsmykke fra kjæresten min - betyr mye for meg.. og nå er det borte, snufs!
Nå skal jeg lese boken om traktorer med minsten.. Han har hatt høy feber hele helgen og i dag våknet vi til røde prikker og kløe i ansikt/munn, hender og føtter.. Det er hans tur å få brennkopper.. De og vannkopper herjer barnehagen hans for tiden... :/

11 kommentarer:

kate sa...

For et nydelig smykke din kjære har gitt deg:)
Jeg vet akkurat følelsen du har nå, sjekk dette innlegget mitt:
http://shaminesverden.blogspot.com/search/label/Gleder%20i%20livet%20mitt%3A%29
Jeg ønsker deg all mulig lykke til, føler på meg at du vil finne det, og håper virkelig du gjør det. Det er så utrolig trist når man mister slike ting som har ei sånn sterk personlig betydning utover verdien i kroner.
Lykke til!!!¨
Og masse god bedring til minsten:)
Goklæm fra Kate:)

Eli sa...

Kos dere med traktorboka da i all elendigheten, Eli! Brannkoppene blir borte etterhvert, men smykke er nesten verr på den måten da.... Tror det er små sjanser for at jeg finner det, men lykke til på letinga.......

Kjempeklem!!!

Husmora sa...

Åååå så kjedelig. kjenner absolutt følelsen. Gifteringen min, som jeg ikke får brukt om vinteren pga leddgikt, forsvant plutselig. Fy altså, jeg lette i ukesvis og måtte til slutt innse at den var borte.
Men så plutselig dukket den opp, jeg hadde lagt den på et lurt sted og selvfølgelig glemt det.
Usj, jeg håper du får tilbake smykket ditt. Prøv å sette inn en annonse i lokalavisa. Det er jo verdt et forsøk.

Rita sa...

Å, så kjedelig Eli!! Har sett at du har brukt dette smykket mye, det er så vakkert! Håper bare at det dukker opp, som oftest gjør ting det til slutt.

Her er barna + mann nettopp reist. Det første jeg gjorde var å stemple opp Edwin stempelet. Så jeg tar meg nok en tur i løpet av dagen. Så skal det produseres ja, om jeg har den rette feelingen.

God bedring til Kevin. Hadde det bare vært vannkoppene... Så hadde en blitt ferdig med det liksom. Brannkopper er noe svinere, våre hadde det for tre år siden.

Riet sa...

woww eli,you made fabolous creations,l love the all.

hugs Riet.xx

Elisabeth sa...

Uffda, synd du har mistet smykket ditt. Håper det dukker opp en av de første dagene. Jeg leter som gal etter et album jeg ikke finner. Det har vært borte i over et år og jeg skjønner ikke hvor det kan være.
Det er et album jeg har laget med mange bilder fra barndommen min, familiebilder og bilder fra alle tre svangerskapene mine. Den er borte... Det skal jo egentlig ikke gå an, et album for pokker!

Kos dere med traktorboka. God bedring til guttungen!

KKannDesign sa...

Åhh - kjære deg..det var triste nyheter på en søndagskveld! Åååhh håper det dukker opp og at du ikke har mistet det ute..tvi tvi - tenker på deg!

Æsj vannkopper og brennkopper - det er kjedelig når ungene er syke!

Stor klem fra AK

May-Bente sa...

Huff, synd at du har mistet smykke ditt, håper virkelig det dukker opp igjen.
Håper din sønn blir fort frisk, det er trist når de er syke.

Klem,ønsker deg en fin mandag.

Skapat av mig sa...

Tack för fina ord i min blogg. Å my vad mycket fint du skapar!

Ha en trevlig dag!

/M

KKannDesign sa...

Hei igjen - bare inne for å se om smykket har dukket opp??

KlemKlemAK

Tone sa...

Så leit med smykket da Eli, har du hørt på politistasjonen? De får jo inn endel hittegods der.

Jeg mistet forøvrig en ring på en grusbane i nærheten av barndomshjemmet mitt for mange år siden, jeg fant den igjen året etter.....
Så ikke gi opp.

Lykke til med letingen og god bedring til minstemann.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...