tirsdag 17. februar 2009

Norske Talenter - Kurt Arve Liabø

Jeg må bare reklamere litt for en gammel klassekamerat av meg. Vi gikk i samme klasse på barne- og ungdomsskolen og han har laget sanger og skrevet musikk så lenge jeg kan huske. Det samme gjelder for utøvelse av musikken sin - han har underholdt oss alle med sin særegne stil.

Må si det var et stort øyeblikk å se Kurt Arve Liabø aka "Kurt Arve Washburn" opptre på Norske Talenter :p Dessverre gikk han ikke videre, men for en stemning han fikk i salen. Nå ser det ut til at "hele Norge" krever ham tilbake, så kanskje får vi se ham igjen på norske skjermer! ;)

7 kommentarer:

KKannDesign sa...

Kurt Arve - herlig og sjarmerende!

Nydelig kort du har laget - flotte farger!

Ha en knall tirsdag!

KlemKKann

kate sa...

Ja, jeg så ham, og du verden for en fargerik person!! :)
Ha en flott kveld,
Klæm fra Kate:)

Nina sa...

Hærlig fyr!!

Og du kortet til damen på 80 er kjempe lekkert, og jeg liker å se kort som er pyntet på alle 4 sider *ler*
Du er flink :)

Elisabeth sa...

Herlig type. Bra sang!

Anonym sa...

Låta kan lastes ned i musikkbutikkene til Telenor og djuice:

http://musikk.telenormobil.no/site/web2/productinfo.ftl?pId=2332479

http://musikk.djuice.no/site/web2/productinfo.ftl?pId=2332479

KKannDesign sa...

Hei hei - bare inne for å klemme deg litt..smil!

..hihi - klemklem..

KKann

Gladie sa...

Så herlig! Jeg såg ikke programmet, men må si ansiktsuttrykkene til dommerne er helt ubetalelig ;) Det er så kult at han er blitt stor på nett i det minste - at folk lar seg sjarmere. Tusen takk for at du la ut denne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...