torsdag 12. februar 2009

Rapporterer fra jobb

Her er et par mobilbilder. De tok jeg ut gjennom kontorvinduene mine på jobben, he-he! Jeg ser på snøen som bare fortsetter å lave ned. Det er så grått i horisonten, tyder på mye snø ut i havet! Det du ser er resultatet av et døgns snøing. Ikke verst, hæ?! Gjett om ungene gleder seg til aking og moro i snøen etter barnehage og skole idag.

Jeg jobber på en base, så det er bare rør, bygg, containere, båter, trucker og kraner for offshore-virksomhet i lange baner her om du lurer på hva du egentlig ser i bildet bortsett fra snøen ;)

Foran bygget
Basen Dette bildet tok jeg da jeg gikk fra jobben litt senere. Det så straks mer solfylt og lyst ut, så da tok jeg et mobilbilde med min egen mobil også ;) Oppsiden av bygget har nok solsiden ja, hi-hi!

Basen

6 kommentarer:

Eli sa...

Uff, det ser da så kaldt ut der, Eli, og du som ikke er i form...... Håper puncheren din snart har kommet frem til deg.....

Sonja sa...

Jösses, med snö!!! Och det är ju så dax och få det nu!?
Cyklarna såg inte vidare inbjudande ut att fara iväg på, hehe!
Sakta sakta börjar jag komma till sans här efter all feber o värk, tack! Men nu har mannen min dukat under för samma pärs, det är såå trist!
Men ha det gott bland snöflingorna:)

Kram, Sonja

Gladie sa...

Hehe, flotte containere du har bilde av :) Prøver å finne ut kor du har kontor, men kjenner meg ikke igjen i all snøen ;) Eeg stod til knes i snø i dag tidlig - måtte pinadø ut med snøskuffa før eg kunne forlate heimen... På heimveien måtte eg ta en liten omvei via Storevatnet, bare for å få med med den trolske stemninga med vannskodda som låg som et lokk over hele gryta. men ingen plasså parkere, så det ble bare halvhjertede forsøk ;)

KKannDesign sa...

Herlig med snø - ja...men jammen skal det bli godt med vår også!!
Smil!

Ha en fin fin ettermiddag og kveld i snøen..

KlemAK

kate sa...

Huff og huff, jeg bare gleder meg til det våres i bakken, liker ikke vinteren,,,,
Ha en fin fredag,
klæm fra Kate:)

Elisabeth sa...

God helg til deg og dine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...