tirsdag 3. mars 2009

Happy days!

Ja er det ikke utrolig - idag nesten to uker etter at jeg mistet smykket har jeg faktisk fått det tilbake, hi-hi :P Det ble funnet inne i barnehagen til minsten i går kveld, så jeg fikk beskjed om det i dag tidlig. Herlig start på dagen - men jeg turde ikke tro helt på det før jeg fikk se smykket da jeg hentet "sjefen" på ettermiddagen. Det var altså mitt smykke! ♥

Elizabeth som jobber der tok vare på det og kjente det igjen etter at jeg har etterlyst det i alle mulige "kanaler", fnis! ;) Ta gjerne turen innom hennes blogg - hun er en super scrapper og lager flotte LO's som perler på en snor for tiden!

Smykket mitt er gjenfunnet! ;)Tusen takk til alle som har sendt koselige kommentarer og mailer om tilsvarende situasjoner. Utrolig hvor mange som har mistet kjære ting og som har dukket opp igjen på de rareste steder, flere ganger nesten ett år senere. Herlig at det kan ende godt iallfall! ♥

9 kommentarer:

Tone sa...

Kjempebra, nå ble jeg gla`på dine vegner.

Alt ordner seg for snille piker vettu ;-)

Eli sa...

Ååååå, så bra, Eli. Dette var kjempe, gleder meg med deg <3<3

Klem

Riet sa...

woww Eli,what a beautiful creation.

hugs Riet.xx

elsi67 sa...

Heisan :)

Takk for koselige hilsener i bloggen min!

Jeg ser at du også ha en liten Kevin :)) Litt mindre enn min da, siden min blir 9 dette året :) Herlig liten gutt du har!!!

Så flott at du fikk igjen smykket ditt! Kjenner den følelsen av å miste noe kjært....ikke noe kjekt i det hele tatt!

kate sa...

Ja så endte det godt og du fant smykket ditt....:)
Jeg visste det nå jeg, at du ville finne det....:) hadde det sterkt på følelsen skjønner du,,,,
supert var det i alle fall!!!!!!
Goklæm fra Kate:)

happy in pink sa...

så deilig å få smykket tilbake:)))ikke noe særlig å miste noe du er glad i!!!
ser at godgutten har fylt 2 år...gratulerer så masse!!! skjønn gutt...og flott kake;)))
ha en god dag...og klem fra meg:)))

KKannDesign sa...

Åååhh kjære kjære deg - nå var du jammen heldig! Så flott at det dukket opp! - vettu blei skikkelig glad jeg nå!! Smil!

Ha en knall torsdag!

KleeeemAK

happy in pink sa...

hei igjen...jovisst er det rådyrt;) altfor dyrt for meg ihvertfall!!! men jeg bare MÅTTE ha det...har ønsket meg det sååå lenge...nå holdt jeg ikke ut lenger:))) anbefales!!!
klem tara...

Elizabeth sa...

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...