søndag 5. april 2009

My family tree from Geni.com

Jeg ble invitert til å delta i min forlovede's familietre på GENI.com. Det er kjempegøy og jeg tok visst helt av... Nå har jeg registrert ca 507 personer i min familie - og det er bare på min mors side. Det greidde jeg på grunnlag av to hefter fra familietreff på min mor's foreldre sin side i 1996. Mye har skjedd siden den gang, så det var moro å se utviklingen. Og ja - om du lurer på det store antallet, så er det mange barn (deriblant mange tvillingpar) i familien, fnis! ;)

Skal gå i gang med min far sin familie også, men der har jeg ingen informasjon å lese ut ifra. Slik ser familietreet ut så langt (begrenset innsyn for dere, men...). Du kan merke en plass i ruten og "dra" informasjonen i ulike retninger :)






Veldig moro - kan anbefales, lag gjerne ditt eget tre! ;)

4 kommentarer:

Anita sa...

Hei!
Så kjekt å se flere bli bitt av basillen =)
Har drevet med slektsforskning siden eg var 13-14 år...blir aldri lei! Har omtrent 200 navn i rett oppad stigende rekkefølge i min familie, i noen grener har eg funnet 13-14 ledd tilbake..(det blir noen "tipper" det...=) Aner ikke hvor mange navn eg har i etterslekts-treet, det er noen hundre..... Det er veldig morro å holde på med, nesten umulig å legge fra seg når man er "inne på et spor" =)
Lykke til med arbeidet!
Klem, Anita ;)

Astrid sa...

Åhhh.....skjønner hvorfor det har vært så stille i bloggen din i det siste;-)
Det må jo være utrolig kjekt å lage seg ett familietre og gå tilbake i tid, men også en god del arbeid om en ikke har så mye å jobbe ut ifra vil jeg tro.
Du må ha lykke til når du går i gang med din fars side av familie-treet!
Ønsker deg en strålende fin uke Eli:-)

Klem,
Astrid

Lise Katrine sa...

Å, så kjekt! Dette må eg og prøve :)
Har laget en heime side for slekta etter oldemor døde, ho hadde "bare" 122 nære etterkommere, så har litt stoff og putte inn... Pluss at pappa har litt stoff etter eg hadde om slektsforsking på ungdomsskulen, utruleg kjekt å jobbe med :)
Ønsker deg en god påske!
Klem, lise

Nina sa...

høres ut som du har litt å drive med ja :)

Vil bare ønske deg en super påske jeg da *klem, klem, klem*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...