mandag 28. september 2009

Cool new shoes! :P

Jeg leste i bloggen til Irene at hun hadde kjøpt seg treningssko fra Shoxman. Det har flere andre gjort også, så jeg tenkte at nå skulle jeg prøve det siden jeg likevel trenger nye sko. Det er Nike-sko sendt tollfritt fra Kina. Vel - om det er originale sko eller ikke vet ikke jeg, men handelen foregår veldig ryddig og greitt og Nike-logoen vises der den skal vise :D Jeg bestilte dette paret - Nike Shox NZ til NOK 580,-. De passer helt utmerket og det tok ca 1 uke fra bestillingen ble sendt til jeg plukket dem opp på posten idag ;) Me like!
Me like - Nike Shox NZ fra Shoxman

Foto - kilde: www.Shoxman.com

5 kommentarer:

Rita sa...

wow, de var rålekre. Gleder meg til å høre hvor fornøyd du er med de i bruk. Ønske ønske....

Anita sa...

Hm... noe å tenke på...mine er helt utslitt, et under at de henger sammen.... =)
Takk for kommentar! Sprek og spretten er nok å ta hardt i (hi-hi), men viljen er tilstede! Og jammen kommer man seg et stykke med det også =)
Har akkurat vært ute på en gå/joggetur, hadde følelsen av flere årstider på engang...Hovedsaklig regn, et solgløtt (nydelig)og snø på fjellene rundt meg! (Det sluddet visst nok på skolen her i dag!)

Og turen til Hafstadfjellet fra Bruland kan utmerket godt gåes med barnevogn!God stigning, men er jo IKKE noe problem for spreke deg! Det er strøken fin grusvei hele veien! Vi gikk fra Langeland, da er det et stykke midt i som er litt mer humpete)
Så anbefaler det ja, og så NYYYYDELIG utsikt da *knis* =)
Klem, Anita ;)

Mitt og Mine sa...

Kule sko!! Du, så utrolig flink du er til å scrappe kort! helt nydelig

Takk for koselige ord hos meg!!!

Klem

Wenche sa...

Gratulerer med nye stilige sko! Blir ein del turar framover no for å teste ut skoa:-)

Gladie sa...

Grattis med nye sko, håper du blir like fornøyd som jeg er :) Man kan si hva man vil, men sko som får meg opp av sofaen og ut på tur - på asfalt - DET er supre sko, det ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...