søndag 13. september 2009

På tur til Sunnfjord Museum

Det ble en lang dag i går på handballturnering i Førde for minsten og meg samt tre spreke, flinke håndballjenter. Det var et par timers pause mellom de to siste kampene, så da tok jeg minsten på trilletur. Planen var egentlig Hafstadfjellet med barnevogn fra Bruland, men det ble for lite tid i regnet - og det så rimelig bratt ut like til toppen. Tror jeg tar turen alene uten vogn en annen gang :)

I stedet dro vi til Sunnfjord Museum og kikket på det som var der utendørs. Her er noen bilder som jeg tok derifra.

1 kommentar:

Wenche sa...

Så mange flotte bilder frå museet! Var litt imponert over at du skulle gå til Hafstadfjellet med vogn. Det fann eg måtte bli utruleg tungt, så dette syntest eg var ein mykje beire ide:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...