søndag 11. oktober 2009

Nordiske føtter dag #2

Nordic Feet day #2Merete bak bloggen en reise med små (s)ting i bagasjen er den kreative organisator av denne utfordringen. For de som bruker Flickr kan man også laste opp bildene i gruppen der - eller bare se en masse artige bilder av føtter i de fleste varianter samlet! :D

Dagens tema er høst, så her er mitt lille innspill. Elsker fargespillet på løvet om høsten, så løv måtte liksom bare være med i bildet :)

Min fot i høstløvetMin fot i en liten haug med løv i flotte høstfarger på verandaen, he-he!

5 kommentarer:

Gladie sa...

Det der er det kuleste bildet jeg har sett på lenge. Herlig! :)

Anita sa...

Hi-hi! Morsomt!
Har gått her å ventet på å se hvor føttene dine hadde vært i dag!
(tenkte kanskje det var en naken fot oppetter en varde jeg da... =P
Synes denne utfordringen er kjempeartig! Bra du fører an her så jeg kan slenge meg på etterhvert som du finner lure utfordringer!!! =D
Ha en fin ukestart!
Klem, Anita =)

mreteveian sa...

Veldig artig oppsett, - ser at du tok utfordringe seriøst og lekte med den ;-)

Mange fine høstfarger!

Marit sa...

Flott bilde! Høstens farger varmer jo litt, men ellers kan en jo føle seg litt "naken"!

Wenche sa...

Stilig!! Du er kreativ skjønnar eg, men det visste eg jo eigentleg frå før:-) Er greit å hive seg med på slike prosjekt inn i mellom, er lettare å ta bilder når ein driv og tek bilder.

Eg er ikkje så mykje på farten som det ser ut på bloggen min. Men eg har måtte bruke bilder frå bildearkivet mitt sidan eg har vore sjuk den siste veka og ikkje har kunne komme meg ut og tatt bilder. Haustens første forkjøling med feber er forhåpentlegvis snart ferdig, men det tar slik tid:-(
Er dessutan veldig flink til å ta mange bilder når eg er på tur.

Ha ei flott veke!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...