mandag 12. oktober 2009

Nordiske føtter dag #3

Nordic Feet day #3Det er mandag i dag og det betyr nok en arbeidsuke. Mine underståtter slepte seg til arbeidsplassen i morges etter en deilig, avslappende helg. Her hviler mine føtter i vinduskarmen like etter arbeidsslutt. Jeg nyter en skvett kaffe mens jeg oppsummererer dagens gjøremål og lurer på hvordan været er. Utrolig skiftende vær og da snakker vi om flere årstider i løpet av minutter/timer for tiden, he-he!

Utsikten fra kontoret er alldeles fantastisk med fjord og fjell - og til og med en regnbue som lyser over mine føtter, he-he! :D

My office view!God ettermiddag folkens! ;)

Les mer om utfordringen hos Merete eller se bilder av alle bidragene på Flickr.

4 kommentarer:

Wenche sa...

Det er sjef eg skal bli viss eg vil sitte med beina i vindaugskarmen:-) Det skal eg hugse på viss eg skal skifte yrke. Det såg no ganske forlokkande ut det der, må innrømme det:-)

Wenche sa...

Sidan du ikkje er sjef og må vente til etter arbeidstid(ja eg såg det i teksten din, men tenkte eg måtte prøve meg:-))er eg ikkje heilt sikker på om eg vil bli sjef i mitt neste yrke *latter* Men utsikta di, den er flott!!

Anita sa...

Såg herlig ut det der...og vel fortjent en mandagsettermiddag!
Utrolig bra med den reinbuen!!

Ha en fin...ja, natt får en vel si =)
Klemz ;)

Hege-Annie Simonsen sa...

For et herlig bilde!! Og for en morsom utfordring, med føtter som tema! :)

Tuusen takk for titten og kommentaren i bloggen min! Jeg skulle ønske jeg hadde mer tid til hobby i disse dager, men det skal jo studeres også!

Håper du har en riktig fin uke og høst - her i Tromsø puster Kong Vinter oss i nakken - 1 minusgrad i dag. :-)

Klem, Hege

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...