fredag 16. oktober 2009

Nordiske føtter dag #7

Nordic Feet Day #7I dag har en gjeng fra jobben vært på seminar og kost oss med mange flotte innslag. Om litt skal alle på jobben ta turen til et nabosted for å se på Dagfinn Lyngbø og hans show "Evolution" + middag og mer moro etterpå.

Som en illustrasjon på min dag i dag har jeg en støvlett for seminar og en lengre type støvlett for uteliv på meg i bildet! :D

Fra seminar til uteliv - derfor to ulike par støvletter :PFra seminar til uteliv... :P
God helg folkens!

Les mer om utfordringen hos Merete eller se bilder av alle bidragene på Flickr.

3 kommentarer:

Anita sa...

Herlig!!!
Og super heldige deg som skal på Dagfinn Lyngbø!!!!!!! NÅ er jeg misunnelig nå!!! ;)
Kos deg!!!!!!
Klem, Anita ;)

Kaia sa...

ÅÅÅÅ, så kjekt da. Jeg kunne også tenkt meg å gå på Dagfinn Lyngbø....
Og der var du i mål med føttene dine også... STILIG.....
HA ei flott helg og kos dere ute i kveld.
Klem fra Kaia

Inger Marie sa...

Dagfinn Lyngbø er jo bare så morsom da. Mannen og sønnen i huset skal på han i desember. Det ble så fort utsolgt at vi fikk bare 2 billetter....uhuu
Lekre støvletter og strømper...hihi
Kos deg på byen
God klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...