fredag 4. desember 2009

En uke på farten!

Jammen er det fredag igjen og nok en uke har sust avgårde. Denne uken var jeg igjen i Oslo et par dager pga jobb. Vi holdt til på gamle, ærverdige Grand hotell selvfølgelig. Det var helt fullt denne gang av blant andre oss, journalister og "secret service" pga Barak Obama sitt forestående opphold på samme hotell. Det var rimelig vittig med det vaktholdet i etasjen vår dag og natt, PC-oppkoblinger, kameraer og diverse sikkerhetstiltak i korridorene av både norsk politi og gjengen fra USA. Har aldri følt meg så sikker noen gang, knegg :) Vi jentene fikk tildelt supre rom på Ladies floor. Denne gangen fikk jeg hotellrommet "Margrethe Olin". Stilig!


 
Kilde - foto: Merethe S. Odland, Profilm
på Grand hotell sine nettsider

I Oslo fikk vi med oss en super kveld på Latter også, blant annet showet med konferansier Nils Ingar Aadne og selve hovedstjerna - Are Kalvø. Det var helt konge! :P

Fra østlandet bar det rett til Bergen og opphold på Hotel Norge. Det var jo en nedtur etter flotte rom på Grand, hi-hi. Bortsett fra møte så ble det tid til litt julegaveshopping på kvelden, så jeg har fått unna litt på listen heldigvis ;)

I helgen er det bare hjemmekos med familien på planen og det skal bli deilig. Jeg er ganske sliten etter uken, begynner vel å røyne på med alderen, hi-hi :D

Det blir nok litt mer julegavestyr og kanskje noe baking også. Jeg har fått julekortene og julefrimerker i hus som ble bestilt forrige søndag, så det skal jeg kose meg med. Snuppa mi skal ha danseoppvisning i morgen, så da stiller ho mor med full-ladet kamera, fnis! Gleder meg!

God helg alle sammen!

1 kommentar:

Astrid sa...

Hei Eli:-)

Det tar nok på for noen og en hver å være på farten slik du har vært i senere tid, så ikke tenk på alderen Eli....hi hi hi....bare jentungen ennå du....så ung og sprek atte;-)))
Men så høytflyvende som du har vært i det siste så er det godt å lese at du skal slappe av og bare kose deg med familien i helgen:-)) Det fortjener du jammen!!
Så jeg ønsker deg en koooooselig adventshelg Eli, og håper du henter litt nye krefter og energi i løpet av helgen.

Klem fra Astrid:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...