søndag 13. desember 2009

Jeg vant, jeg vant! :)

Gjett om jeg ble hoppende glad - fikk nettopp en kjempeoverraskende e-post, hi-hi!

Jeg vinner nemlig aldri noe, men jeg fant ut at jeg vinner iallfall ikke noe om jeg ikke blir med iallfall.. så jeg sendte en hilsen i bloggen til Odaanna som syr, strikker og hekler de nydeligste ting! Den er absolutt verdt et besøk! Jeg vant noe av dette her, ju-huuu! Hadde faktisk tenkt å legge inn en bestilling til henne, men jeg fikk ikke gjort det i tide.. og så vant jeg det likevel, fnis! :D Tusen hjertelig takk!!


Jeg har før bestilt en lyspose fra henne som er ypperlig til bruk for mine telys som jeg svir mengder av ;)

Kilde/fotograf begge foto: Odaanna

Det er 3. søndag i advent. Vi har spist julemiddag sammen med jobben min idag og besøkt mine foreldre. I kveld pakket jeg inn mange julegaver og begynner å komme godt på veg på listen etterhvert. Koselig! Planen var å bake lussekatter også siden det jo er Lucia-dagen, men etter den nydelige middagen orker vi ikke mer snadder. Vi baker dem i morgen, hi-hi! :)



Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.

Ha en super kveld videre alle sammen! ;) 

3 kommentarer:

Astrid sa...

Gratulerer Eli!!
Så koselig:-)) Og så nydelig som denne hyggelige overaskelsen du fikk var!! Må nok inn i bloggen hennes og titte litt ja.
Ser ut som dere hadde det kjempekoselig på juleverkstede. Så flott tiltak!! Fine bursdagskort du laget til tenåringene også.
Høres ut som du har hatt en kjempekoselig helg:-))
Ønsker deg en fin ny uke Eli!

Klem fra Astrid

Anita sa...

Gratulerer!!!! Så kjekt og så fine ting!!!!
Ha en fin uke!
Klem, Anita ;)

Anita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...