lørdag 16. januar 2010

Nordic Feet #1


Jeg kom plutselig på at Nordiske Føtter (Nordic Feet) er i gang igjen, så her er mitt bidrag for 16. januar. Skal bli artig å se hva alle føttene gjør på i løpet av denne uken, he-he! :D


Lørdag, glass rødvin, tv og mine underståtter hviler i sofaen med deilige Norheim-tøffler på gitt av mine kjære. Mmm :D

For de som lurer på hva dette egentlig går ut på, så er spillereglene disse:
  1. Ta et bilde av fot/føtter
  2. Rediger
  3. Legg ut på flickr eller på bloggen din
  4. Legg inn på gruppa (send to group) eller
    gå til bloggen til Merete og bruk linkemannen (Mr. linkey)
  5. Legg bena høyt og slapp av til i morgen
  6. Start på 1.
Les mer om utfordringen hos Merete eller se bilder av alle bidragene på Flickr

6 kommentarer:

sologbolig sa...

Sonn er det her også, men på mine føtter er det tova ull-lbber ...deilig og varmt ! Ha ein fin lørdagskveld.

Rita sa...

Kos deg med vinen, kjære deg!!
Klem :)

KKannDesign sa...

..føtter??

KKannDesign sa...

..skal jeg ta bilde av tottelottene mine?..

SMIL - KKann

kate sa...

Hærlige avslappende lørdagsføtter:)
Håper du har hatt det fint i kveld.
ps.nydelige blomsterbilder under:)
En finfin søndag til dæ min vænn:)
klæm:)

Miriam Elisabeth sa...

^Å slappe av på soffan er godt =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...