fredag 26. februar 2010

Ferielesning

Jeg leste "Livstid" av Liza Marklund i vinterferien. Her er bokomtalen:

"Da Sveriges mest kjente politimann, Daniel Lindholm, blir funnet myrdet samtidig som hans treårige sønn er forsvunnet, faller mistanken raskt på kona, Julia. Hun dømmes til livsvarig fengsel, selv om hun fortsetter å hevde at hun er uskyldig. Ingen, bortsett fra hennes venninne Nina, og Annika Bengtzon tror på hennes uskyld. Dette er sjuende roman om Annika Bengtzon. © DnBB AS".

 
Kilde foto: www.bokkilden.no 

Nå ligger "Honningfellen" av Unni Lindell klar på bordet. Kjekt med ei god bok eller et lite håndarbeid i ledige stunder. Her er omtalen av den boken: 

"Syv år gamle Patrik Øye blir borte på vei hjem fra skolen en av de siste dagene før skoleferien. En uke senere blir latviske Elna Druzika kjørt ned og drept. Sjåføren stikker av. Elna var kjæreste med isbilsjåføren som kjørte i distriktet der Patrik forsvant, og hun har blåmerker på kroppen som ikke stammer fra påkjørselen. Politiførstebetjent Cato Isaksen blir satt på saken. Dette er den sjette romanen om Cato Isaksen. © DnBB AS".

Kilde foto: www.bokkilden.no 

4 kommentarer:

De 4 årstidene sa...

2 gode forfattere!!! Liza Marklund digger jeg !!!!
Men jeg har ikke lest disse to bøkene, så takk for tipset :-)))
Koselig blogg du har her, gleder meg til å følge deg:-)
God helg til deg og dine!

kate sa...

Titter innom deg for å ønske deg og dine ei flott helg:)
Klemmer fra meg:)

Wenche sa...

To gode forfattarar og to gode bøker. Eg har lest begge, opptil fleire gongar faktisk, og likte dei veldig godt. Kos deg med boka:-)

Wenche sa...

To gode forfattarar og to gode bøker. Eg har lest begge, opptil fleire gongar faktisk, og likte dei veldig godt. Kos deg med boka:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...