søndag 11. april 2010

Helt hektet!

Jeg har konfirmant om to uker, men denne helgen har jeg ikke gjort noe som helst av forberedelser til det. Jeg burde gjort det,  men i stedet har jeg vært på tapas-kveld med kjekke kollegaer, slappet av og gått på tur i herlig vær. I dag satt jeg meg til med denne boken som jeg har lånt av søsteren... og har ikke "slitt meg" fra den før nå, he-he... Snakk om å bli hektet, men dette er nok ei glimrende bok av forfatteren Camilla Läckberg. Anbefaler Fyrvokteren og resten av denne serien på det sterkeste! :)

Foto kilde: www.bokkilden.no
Omtale
Ei kvinne flykter sammen med den lille sønnen sin til det eneste trygge stedet hun kjenner, øya Gråskär utenfor Fjällbacka. Et par døgn senere myrdes en mann i en leilighet i Fjällbacka. Han var en samvittighetsfull og godt likt person, men Patrick Hedström og kollegene ved Tanumshede politistasjon oppdager snart at livet hans var fylt av hemmeligheter. Dette er den syvende boken om Patrik Hedström og Erica Falck. © DnBB AS
 Nå tar jeg sykkelen fatt (!) og stikker innom søsteren på besøk. Må ut i finværet i dag også - boken ligger klar når jeg kommer tilbake, he-he! Ha en herlig søndag folkens :D

1 kommentar:

kate sa...

Høres ut som du har hatt ei fin helg, Eli Kristin:)
Æ ønska dæ ei flott uke,
klæm fra mæ i Bodø:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...