fredag 25. juni 2010

Vinner av fot(o)-konkurransen! :P

 
Foto: Merete Veian

Utrolig kjekt - jeg ble trukket ut som vinner av Merete sin fotoutfordring "Nordiske Føtter/Nordic Feet" for perioden 12. - 19. juni 2010. Hun hadde 4 premievalg som jeg kunne velge fra. Ikke verst det, hi-hi :D

PS - jeg valgte premien 1 års pro-konto hos flickr! Jeg har det allerede, men min konto må forlenges fra august måned av. Premien passer perfekt. Er kjempefornøyd med flickr, så det satser jeg videre på ;) Tusen takk Merete!!!

Merete har bloggen "en reise med små (s)ting i bagasjen". Ta gjerne et besøk der. Hun er en kreativ person både bak kameraet og symaskinen med mer :D

2 kommentarer:

Kaia sa...

Så gøy da.
Gratulerer så mye.......
Håper du får ei flott helg, fylt med sol og glede...
Klem fra Kaia

regnbuesting.net sa...

Kjempekjekt! Lurer på hvilken premie du velger deg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...