onsdag 22. desember 2010

Ny julepynt

Det blir første julefeiring i nytt hus i år. Gleder meg og kjenner at julestemningen kommer snikende etterhvert. Må innrømme at det har vært litt hektisk og stressende til tider med baby, aktive barn og aktiviteter, flytting og juleforberedelser samtidig. Familie og venner har vært flinke til å stille opp både med hjelp og barnepass og nå har vi svigers på besøk som kaster seg over montering av møbler, rydding og kokkelering på kjøkkenet. Veldig koselig med så god hjelp midt opp i alt. Er dem alle evig takknemlig :)

For å ha noen minner etter første julen her kjøpte jeg inn to store hvite julestjerner i papir til de store buevinduene i stue og kjøkken, se bildet øverst. I tillegg kjøpte jeg en 2-pakning med små snøkrystaller samt en stor en som julepynt. Alle tingene kjøpte jeg på julehuset til Rognaldsen Gartneri som selger det aller meste fra Black Design.

Jeg liker pynt som betyr noe eller som gir minner etter ulike personer eller juleopplevelser. Vi pynter nok juletreet i kveld tror jeg :) Det liker jeg å gjøre sammen med barna.

4 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Gode ønsker for en koselig julehelg til deg og dine kjære Eli Kristin. Juleklem ann helen

Lise Katrine sa...

So fine stjerner du har anskaffa deg Eli! Har faktisk sett dei i forbifarten når vi var ut å besøkte Annhild ;)
Håpar dåke har hatt ei fin julefeiring, kjekt med mange barn i heimen som ventar spent i spaning ;) Vi var inne hos mamma og pappa, og julekvelden varte ei stund med 5 små, 7 store og ein haug med pakkar... men, koseleg er det ;)
Ønskar deg og dine ei fortsatt god jul og eit godt nytt år!

Klem fra Lise

Anita sa...

vil få ønske deg en strålendes kveld og et fantastisk nytt år!! Takker for kjekke treff i tiden som har vært og håper vi sees mer i året som kommer!!!
Klem, Anita ;)

Elisabeth sa...

Godt nyttår, Eli K :)
Nyt familielivet i det nye huset :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...