lørdag 2. juli 2011

Stem på mitt bilde i fotokonkurransen til lokalavisa Firdaposten!! :)

Foto #5 - forfall
Bildet tok jeg 3. mai 2011 på øya Batalden etter turen der.

Jeg sendte inn bilde til fotokonkurransen i lokalavisa Firdaposten i mai. Temaet for konkurransen var "Forfall". Nå har de plukket ut 15 bilder av hele 250 totalt til finalen. Utrolig nok - mitt bilde er med i finalen, jippiii!! Du ser bildet over her. Det er avstemming som avgjør hvem vinneren blir. Spennende!

Mitt bidrag er nr 5 av finalistene, se bildene her!

Jeg blir kjempeglad om du går inn og stemmer på mitt bilde!! Det gjør du her - jeg har #5 altså, fnis...

Man kan stemme i en periode på 2 uker og vinneren kan stikke av med en premie på hele 5000 i valgfritt fotoutstyr!! Sukk, det hadde vært noe - jeg ønsker meg ei linse 18-200 mm, thi-hi. Lov å drømme.. Men uansett, det er kjempekjekt at de i panelet likte bildet og fant det godt nok til finalen. Stas!! :D Måtte beste bildet vinne!! ;)

4 kommentarer:

Siri sa...

ÅH, det var kjempe fint :) eg har stemt på deg :) Skal prøve og huske å gå innom å gjør et hver dga :) Lykke til,håpa du vinne heile sjiten :D

renate sa...

Utrolig vakkert bilde! Med det håper jeg du når langt i avstemningen. Ha en fin sommer videre:)

Kaia sa...

Hei.
Da har jeg vært inne å stemt på deg....
Håper du når helt opp, veldig bra bilde.
Skal ut i ferie 18.juli, så da håper jeg sommeren kommer, for den glimrer fortsatt med sitt fravær, har ok temp, men lite sol, og det er jeg nok ikke alene om å synes tenker jeg.
Ønsker deg og dine en super sommer, nyt dagene..
Klem fra Kaia

Liv Janne sa...

Då har eg stemt på deg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...