torsdag 29. september 2011

Give-Away!!! :P

Den 7. oktober har jeg faktisk blogget i hele 4 år! Syns ikke det var så veldig lenge siden jeg laget det første innlegget, så tiden har jammen gått raskt. Bloggingen startet vel aller helst på grunn av min nyervervede interesse for kortlaging som startet samme året. Jeg fant mer og mer inspirasjon på nettet og da spesielt i kjempekoselige blogger med samme interesse. Med tiden har jeg knyttet mange gode bånd i bloggeverdenen. Ja faktisk har jeg vært så heldig at jeg har hatt anledning til å møte et par av dem også :) Nå lokkes jeg nok mer mot blogger som omhandler foto, fjellturer, familieliv og håndarbeid, men kortlaging er noe jeg fortsatt trives med.

Jeg har ikke hatt noen egen give-away før, men nå nærmer det seg altså 4 år med blogging og nesten 40.000 besøkende!! Det er jo kjekt og fortjener en liten markering. Jeg trekker derfor 4 premier den 29. oktober 2011. Siden det var kortlaging som fikk frem interessen for blogging, så blir et personlig kort laget av meg for deg en del av premien i #1 give-away. Håper at nettopp DU blir med! ;)
For å bli med på min give-away gjør du som følger:

Du får 1 lodd ved å legge igjen en kommentar i dette innlegget.
Har du ikke blogg, velg anonym og legg igjen mailadresse slik at jeg får tak i deg.

Du får 2 lodd ved å bli følger.
 
Du får 3 lodd ved å linke tilbake til dette innlegget om give-away'n
Bruk da det øverste bildet.
 
Blogging er kjempegøy. Det er ekstra koselig med alle dere som tar dere tid til å legge igjen så mange koselige hilsener. Det setter jeg stor pris på, hver og en av dere! ;)

Ha en herlig torsdag videre!
Her skinner sola og det er varmt og fint. Det nytes til fulle :)

51 kommentarer:

aama sa...

har lagt ut linken din på bloggen min:)

Anonym sa...

Fin og inspirerande blogg :)

Anonym sa...

Kjempe fin blogg :)
benne_90@hotmail.com

Silje Amalie sa...

Kjemeflotte premier! Eg har lagt meg til som følger og linka til bloggen din i eget innlegg:) Ser foresten at eg har brukt feil bilde, det var ikkje meininga.

Men ellers vil eg sei at det er alltid koslig å leste bloggen din, og at eg nettopp har kjøpt inn stikkepinner og garn for å prøve med på kjøkkenklutane. For meg som er nybegynner med strikkepinner blir like glad kvar gang eg finner strikkeoppskrifter som er godt forklart. Håper du forsettter å blogge, 4 år er ingenting;) Det er fint å ha en plaass å hente inspirasjon fra. Lykke til videre i bloggverden:)

Stinemorღ sa...

Så morsomt!! Jeg blir selvsagt med :)
- 3 lodd på meg!! Hurra- hurra :)

Jeg er kjempe glad for at jeg har blitt kjent med deg gjennom blogging :)
klem ♥

♥ Kaia ♥ sa...

4.år, ska sei....
Så flink du er....
JEg vil gjerne være med å feire... trodde jeg var følger, ER det nå..
Legger link og bilde i sidebar'en..
Gratulerer så mye med 4 år med blogging....
Stor klem fra Kaia

G-Anette sa...

Gratulerer med hele 4 år! :)
Superfine premier, jeg vil gjerne være med, 3 lodd på meg.
(Håper jeg gjorde det riktig med å bli følger, det var noe nytt der..)

Klem og god helg

Elisabeth sa...

Så koselig. 4 år er jammen lenge. Blogginteressen er ikke den samme som før med meg, men den er der. God helg :)

PS: Jeg prøver å la min blogg være ren turblogg, derfor linkes ikke

Ingrid sa...

To lodd på meg! Nydlige gaver :)

Anonym sa...

Kjempe fin blogg du har,kreativ du er :D

Camilla_nordal@hotmail.com

SNILLPIKE♥ sa...

Så flotte ting du gir bort. Klart jeg vil være med på trekning. Føler jo at jeg kjenner deg etter hvert, har jo fulgt hverandre en stund her inne i bloggeland og FB etterhvert. Og så bor du jo i fylket i mitt hjerte......

Gratulerer så masse med jubileet, alltid koselig å kikke innom deg. Og jeg setter uendelig stor pris på alle de flotte kommentarene du legger igjen hos meg. Veldig trivelig å ha deg på "besøk".

En strålende sommerhelg til deg og dine kjære, klem fra ann helen

Mary-Anne sa...

så fin giveaway :) eg blir gjerne med med ett lodd

Anita sa...

SELVFØLGELIG vil jeg være med!!!!! Går for 3 lodd jeg! :))Jammen går tiden fort ja....og veldig kjekt å følge deg her på bloggen, du er så allsidig Eli, det er en fryd!!! Lykke til videre med bloggingen i åresvis!!!!
Klem, Anita ;)

fru. Lærum sa...

denne ønsker jeg å være med på :-)
flott blogg du har!

ha en fin kveld!
klem tone

Myrte ♥ sa...

Gratulerer med jubileum! Tiden flyr! Jeg er ofte innom bloggen din og blir inspirert selv om jeg ikke er så flink til å kommentere. Skjerpings!

Flotte gaver du deler ut!
Jeg prøver lykken med tre lodd jeg =)

Ønsker deg en super uke =)

Liv Janne sa...

Som trufast lesar, vil eg sjølvsagt vere med på give away'en:)Kjempefine premiar, så kryssar fingrane for vinnarlukke. 3 lodd på meg!

Likis strikk sa...

Hei hei.. kjempe fine premier :D
Jeg er med.
Er allerede følger. Så det blir 2 lodd.

Desiree sa...

Gratulerer så mye med 4 år! Jeg tar gjerne ett lodd :)

Bea sa...

Eg er frykteleg lat, men eg kan jo legge at ein kommentar i det minste ;) Håper du holder deg varm og tørr i hauststormen!

Millemilla sa...

Et lykkelodd tar jeg, håper vinneren blir meg ;-)

Helene sa...

Hei! Så fine premier! Jeg blir gjerne med på din Giveaway, og prøver lykken med 3 lodd! Hyggelig at du ville være med på min Gi bort også! Velkommen til meg;o)

Ha en fin søndag!
Heleneklem

Lotteri-Lotta sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med!
Gratulerer med hele 4 år!!

Jeg tar 3 lodd, takk! Jeg lager i tillegg et eget innlegg om din Giveaway på bloggen min. Jeg har en blogg hvor jeg legger ut lotterier og konkurranser:-)

Klem, Lotta

Laila.lovseth sa...

Jeg har kjempelyst å delta med 3 lodd (følger+kommentar)

Mvh Laila Løvseth
Laila.lovseth@hotmail.com

Randis side sa...

Gratulerer med jubileet! Jeg tar gjerne 3 lodd :)) Ha en fin uke, klem

Lill sa...

Super nydelige premier da,,å så masse du gir bort:)
Jeg vil seff vinne,og blir me meg 1 vinnerlodd:)
klem fra Lill

lena sa...

Så nydelig blogg du har, skal kose meg med den en stund nå til en kopp te:)
Jeg vil gjerne være med i denne trekningen til en alldeles herlig give-away! 3 lodd til meg:)

Bente sa...

Så flotte gevinster!
Jeg blir med og feirer deg!
Tar 3 lodd jeg.

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lykkelodd. Gleder meg til å følge deg videre.

http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-skorpionens-hjrne.html

Klem

PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

Tonje sa...

Flotte premier! Jeg vil gjerne ha 1 lykkelodd :-) Klem fra Tonje

sisselastrid sa...

Tar to lodd :) Flotte gaver! Bli gjerne med på min gi-vekk på www.pustepauser.blogspot.com om du vil....

Klem frå Sissel

Tone's dager sa...

ja da fant jeg jammen en for meg, NY blogg, jeg blir følger, og linker til din gibort :)

3 lodd på meg, gleder meg å følge deg videre.
klem fra Tone

Ann Kristin sa...

Endelig fant eg bloggen som eg har hørt så mykje om! Tar gjerne med meg et lykkelodd også.
Hilsen fra Ann K.

inga sa...

Congratulations!
Thank you for the chance at your fabulous candy.
3 lodd
http://inga2010.blogspot.com/

Millemilla sa...

Så flott giveaway!
Jeg tar 1 lykkelodd!

God helg!

Julie sa...

Gratulerer med 4 år og så mange treff. For en fin giveaway, den vil jeg gjerne være med på. Jeg tar et lodd!

Ha en strålende helg.

balbinus sa...

Siger tak til 1 lod, og venter spændt til 29. okt. :)

lapappilon sa...

Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
3 lodd
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia

мамаДаника sa...

Здравствуйте, можно присоединится к вашей вкусной конфетке!
http://uskinamakuski.blogspot.com/

Rødhette sa...

Hei! Jeg trekker 1 lodd og krysser fingrene. Tipser samtidig om min egen, beskjedne gi-bort. :)

Ingrid sa...

Jeg tar gjerne 3 lodd hos deg! Håper jeg vinner premie nr.3. http://ufostrikk.blogspot.com/2011/10/topp-10-give-aways-i-oktobernovember.html

hilsen Ingrid

Camilla sa...

Utrolig fine premier. :) Jeg tar gjerne tre lodd. :)

Katrine Helle sa...

Jeg tar 2 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

♥ Stines hverdag sa...

Så mange flotte premier! Jeg vil gjerne være med, så følger, linker og kommenterer :)

Ha en finfin søndag!

Laila2207 sa...

Gratulerer med 4 år! Jeg blir gjerne med på give away. Flotte premier! Tar 2 lodd og krysser fingrene :-)
Laila
lai-ola@online.no

Morline sa...

Gratulerer. Det var en flotte gaver du gir bort, heldige er den som får vinnerloddet.
Jeg tar gjerne 2 stk.
Ha en fin dag, klem

MozAnna sa...

It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Prøver lykken hos deg og trekker 2 lodd :)
Nå skal jeg titt mer...
Klem Anette

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Heisan!
En ny fin blogg funnet.
Jeg vil gjerne delta
i din Giveaaway og tar 3 lodd.
Linker og vil følge din blogg.
Koselige ting du lodder ut :)
Takk for titten og ha en fin kveld.

Trude sa...

Hei! Da har jeg gjenoppdaget bloggen din, har vært innom tidligere i høst også. Jeg er ganske ny i bloggverden, har kun blogget siden påske i år. Så gratulerer med 4 år! Det blir 3 lodd for meg, har lagt meg til som følger og linket til bloggen din og give away i ett innlegg. Ha en fin fredag !

Aud Siri sa...

lIKER Å FØLGE MED PÅ BLOGGEN DIN :-)

Rachel sa...

Hello dear! Love your space here and love all inspirations you share with us! And is this a dream or a candy? smiles So beautiful and so generous! Thanks so much for this lovely chance! God bless, my dear, and have a wonderful time! Rachel :D
-Follower's name: Rachel Berault
-I've posted this on my sidebar, by date

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...