mandag 5. september 2011

Jeg ønsker meg inderlig ei slik


Dette har jeg tenkt på lenge. Den skal stå på uteområdet og brukes flittig utover høsten, vinteren og våren... Smågrilling, kaffekjele, bål og kos, store og små samlet. Lykke ♥

Eller som reklamen fra Espegård sier så fint:

"Espegard Bålpanne i svartlakkert stål er den perfekte samlingsplassen for en hyggelig ettermiddag utendørs. Bålpannen varmer opp og beriker den verdifulle tiden utendørs. Den øker ikke bare komforten, men kan også brukes som grill for all slags mat. Espegard Bålpanne har en romslig 60 cm og 70 cm diameter, dyp panne til ved/grillkull, som lar deg og dine gjester nyte endeløse timer av bålpannens varme.

Bålet er et naturlig og samlende midtpunkt for alle uteentusiaster i hyggelige stunder. Hva er vel mer fascinerende enn å betrakte flammenes arbeid med vedvirket? Det skaper ro og trygghet i sjel og sinn.

I samme slengen kan du spidde pølsa, eller ganske enkelt grille på grillrista som medfølger. For ikke å nevne smaken på kaffen som putrer og koker på svartkjelen - omtrent som ekte 'skaukaffe'! "

Da var det bare å sette i gang sparing til bålpanne og en stor kaffekjele, thi-hi!

Tror vel kanskje at min kjære ikke er så veldig overbegeistret over mine ønsker,
men det er iallfall jeg - og det samme vil nok ungene bli :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...