lørdag 24. mars 2012

Små gleder... ツ

Jeg har dilla på stjerner... og har ikke kjøpt noe til meg selv på måneder.
Med 4 barn blir det de som vanligvis blir prioritert og står i fokus på den fronten...
Et nytt beige skjerf med fine marineblå stjerner på er derfor noe jeg setter ekstra pris på. ✰ :D
Jeg kjøper aldri blader lenger... med unntak av "Rom 1*2*3" som jeg abonnerer på.
Alltid stor stas å finne en rykende fersk utgave i postkassen.
Masse tips & inspirasjon for hus, hjem og hage ❀ Me like! :)

I dag våknet vi opp tidlig til strålendes sol og vår. Tenk - go'vær to dager på rad. Lykke :)
Vi tilbrakte det meste av gårdsdagen utendørs.. og på kvelden målte vi vesla til 39,6'C i feber..
Hun er tett i nesa og varm i dag også, sa da blir det innedag i kosevær.. Huff!

Skal ta med meg bladet og en god skvett kaffi og sette meg utendørs når hun tar seg en velfortjent blund iallfall. Ellers blir det vel kos, strikkepinner og forsømt klesvask/husvask.. Det sistnevnte går ikke under min kategori for små gleder, men det er jo stas ETTERPÅ når jobben er gjort, thi-hi!

Det er to bursdager i helgen og jeg har hverken laget kort eller ordnet med gaver heller. Ligger på hælene der kjenner jeg, men det ordner seg vel tenker jeg ;) 

Ha en herlig dag! ☼

2 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Nydelig skjerf Eli Kristin. Godt å unne seg selv noe innimellom, en velkjent prioritering du har.......

God søndag til deg, håper vesla blir fort frisk. Klem

Liv Janne sa...

Hos meg er det dilla på hjerter...men har også skaffa meg eit stjerneskjerf i grått med kvite stjerner ;) Kjekt å lese alle blogginnlegga dine - stadig imponert over alt du får til i løpet av ein hektisk kvardag! Ha ei fin veke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...