tirsdag 31. juli 2012

Instagram: @elishideout

#blåklokker #bluebells
Er du på Instagram? Er du blitt hektet... kanskje bare litt? Jeg er ny bruker, men må nok innrømme at jeg er innom hver dag der nå. Kan vel si at jeg har blitt en anonym instagram addict, thi-hi!

Det er en artig måte å ta bilder og dele med andre. Det er minst like artig å se hva andre deler av bilder. Jeg blir målløs og imponert over alt det flotte som blir delt fra folk rundt om i verden - det være seg små motiv i små utklipp, deler, former, farger, natur, landskap, personer, bygg og så videre. Det er ikke bare bra bilder og folk deler sitt av ulike årsaker, men man har et uttall av søkemuligheter. Anbefales!

Jeg har tatt bilder for det meste med min HTC mobil som ikke har verdens beste kamera, men den duger helt greit. Vanligvis tar jeg bilder med mitt Canon EOS 550D. Uansett hva man bruker for å ta bilder, så kan de deles på Instagram. Sjekk ut Instagram blog for mer info! Veldig artig, kjekt og lærerikt! ;)

Her er vel mine bilder så langt på Instagram:
 

Du finner meg som bruker elishideout

Nå er det frem med heklekroken..
Ha en fin tirsdagskveld!:)

2 kommentarer:

Connie sa...

Nydelige bilder:)
Denne bloggen får jeg besøke en dag.
Nå er det endelig litt sol, så da får en komme seg ut:)
Ønsker deg en fin dag.
Klem Connie

Melusine sa...

Så mange fine bilder!
Selv har jeg ikke instagram, ikke ennå i alle fall.

Takk for ønsket om en fin ferie, nå har jeg kost meg to uker med sol og varme - og flere bøker :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...