lørdag 25. august 2012

Regnvær og rastløs, innedag og fullt hus! ^_^

Et strikkeprosjekt på gang....
I dag har det nærmest regnet i ett. Jeg var så lur at jeg la igjen fullt regntøysett og støvler i barnehagen, så de minste hadde ikke gode klær til å være så mye ute i. 5-åringen var med kompiser i hele dag likevel, så det var ingen hindring heldigvis ;)

Jeg kom meg ikke ut noe særlig og kjenner at det er på tide å lufte vettet litt. Begynte å vaske klær og legge på plass rene klær, rydde og påpeke alt rotet rundt omkring i huset. Husvasken er ikke tatt til helgen av OSS heller, så... Ja jeg skriver oss, for det er ikke bare min oppgave, knis :D

Samboer'n var opptatt med fotball i flere timer og til tross for dette, så skjønte han ståa med meg... Eller kanskje det var hintene om et par ting han kunne hjelpe med... Trenger en handyman på hobbyrommet og han har vært etterlyst ei tid der ja... Skal ha opp en taklampe og ei magnettavle. Det er ekstra høyt under taket på det rommet, så det er ikke det enkleste å få til. Vel, da fikk jeg beskjed om at det var på tide at jeg kom meg til fjells, haha. Det er så sant :) Det skal jeg også gjøre i morgen. Det blir fjelltur på meg. Alene. Over 1000 m.o.h. Sol og ok vær er det meldt. Lykke! Pakket det meste nå og gleder meg til noen timer på fjelltur. Det blir ro og alenetid, foto, opplevelser og bare nyte ukjent terreng. Jepp, jeg har aldri gått der før så det blir en utfordring også. Begynner å like det mer og mer den biten der, å finne løyper og gå nye turer både med andre og gjerne alene. Kjekt til fjells uansett ;)

Nå blir det god mat, sikkert video og kanskje strikking og/eller hekling attåt...?!

Fin lørdagskveld til deg også! :D

1 kommentar:

Lappeline ♥ sa...

I dag skinner solen heldigvis men dagen i går var regntung.
Det er godt å ha håndarbeid da. Kjekt med en fjelltur . God tur og fin søndag til deg

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...