onsdag 11. desember 2013

Familiekalender 2014 - Giveaway i samarbeid med @detskjer! ;)


Jeg var så heldig å bli kontaktet av @detskjer vedrørende en giveaway på en flott familiekalender for 2014.
Det hadde jeg tenkt å kjøpe inn til vår familie for å få oversikten over alt som skal skje av avtaler og arrangementer neste år, så den henvendelsen kom som bestilt :)


Litt om kalenderen Familien min 2014

Den er i A3-format og kommer i to versjoner. En med skoleruta for Sogn og Fjordane og en uten. 
Vinneren kan selv velge hvilken variant av kalenderen den ønsker seg ;)

Hver måned består av kolonner til hvert familiemedlem. Dersom man er flere enn fem kan for eksempel foreldrene bruke samme kolonne. Det skal vi gjøre siden vi er 6 personer i familien.

På hvert ark er det tips til familieaktivitetar som er lette å sette i gang med - for eksempel å jakte på den største sølepytten en regnværsdag, lage islykt av ballonger eller lage ei skål av perler. 
Enkelte måneder er aktiviteten byttet ut med mat-/bakeoppskrift. 

Det er og et lite ordtak eller sitat på hver måned som vil få deg til å smile. :) 


Om du ikke skulle vinne denne premien, så kan du bestille familiekalenderen her
Kalenderen koster 199,- og er laget i solid papir som er lett å skrive på. 


@detskjer finner du ellers på instagram under brukernavn @detskjer 
og på facebook 


Legg igjen en kommentar under dette innlegget for å bli med på giveawayen.
Husk å oppgi epostadressen din dersom du ikke har egen blogg slik at jeg kan nå deg om du skulle vinne :)

Frist for å bli med er 15. desember kl 21:00.

Lykke til! 

13 kommentarer:

janne pysslingbo sa...

Hei! jag skulle gjerne ha den der kalendern för du er en så flink fotograf Eli ;)
Hilsen Svensken :)

Liv Janne Bell Jonstad sa...

Denne kunne vore kjekt å ha, ja - så melder meg på giveawayen :) Har ikkje høyrt om denne kalendaren før, men skal absolutt sjekkast ut (om eg ikkje skulle vinne då!)

Kalyani Isabel sa...

Koselig 👌💕 fin kalender ☺️

Anonym sa...

Line Træen
Eg vil gjerne vinne den med skoleruta, sånn at eg kan få litt kontroll på alle avtaler. Det er helt håpløst uten!
Fin blogg du har forresten:)

Made by KKann sa...

Hei hei - jeg er gjerne den heldige vinner!!! hihi!!

Ha en finfin torsdag kjære Eli Kristin!!

KlemAK

Made by KKann sa...

..ps trenger ikke skoleruta til Sogn og Fjordane - men gjerne med skoleruta for Hedmark og Oppland!!!

Klem igjen..

Gustav Skaar sa...

God Jul og Goddt Nyttår !

Stine sa...

Spennende :)

Livets små øyeblikk sa...

Alt som handler om oversikt er gull verdt,
jeg prøver lykken:)

Fin kveld og god klem til deg
Hanne:)

Marianne sa...

Skulle gjerne hatt den kalenderen:-)

Lithe sa...

Den var flott :)
Jeg blir gjerne med!

Ut på tur, aldri sur sa...

Smart kalender!
Jeg blir gjerne med på trekninga!

Anonym sa...

Ja takk - blir gjerne med i trekninga av denne

mvh Tone (borti gata)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...