søndag 6. desember 2015

Give away!

Give away i samarbeid med Woolspire :)

 Har du lyst å vinne noen herlige nøster fra Woolspire?
Jeg har fått lov å gi bort litt deilig italiensk merinoull.

Vinneren kan få dette i postkassen sin:

Totalt 4 nøster Lamana Como merino superfine;
3 nøster i farge #24 petrol
1 nøste i farge #15 chili

En boks med Apotekets varm sjokolade med marshmellows følger også med.


Lamana Como er et dejlig blødt og let drejet garn i 100 % superfin merinould – perfekt til silkebløde strikkeprojekter.
Det lækre merinogarn garn består af de fineste og bedste højkvalitetsfibre fra merinofåret.

Lamana Como er velegnet til lune halstørklæder, delikate sjaler og fine trøjer.
Garnet har en utrolig smuk tekstur, og det superbløde og fine garn er virkelig fantastisk at strikke med
– det glider nemt gennem fingrene og giver et jævnt og smukt resultat.
Lamana Como kommer i hele 25 smukke, pittoreske farver.
Garnet har en blød og delikat overflade, der giver Lamana Como et både eksklusivt og indbydende præg.

Les mer om garnet Lamana ComoWoolspire sine nettsider.
De forhandler mye lekkert garn fra ulike produsenter.
Mange fristelser! :)



Vil du prøve vinnerlykken? :)

- 1 lodd for kommentar
- 1 lodd for å dele bildet øverst i din egen blogg
- 1 lodd for å følge/bli følger


Har du ikke egen blogg, så fortvil ikke
- du kan legge igjen en epostadresse slik at jeg kan kontakte deg.
 Jeg bruker Random.org for å trekke den heldige vinner 17. desember etter kl 22.00!
Skal bare se at vinneren får premien før jul! ;)



 Garnet er ukjent for meg, men jeg har bestilt meg noen nøster for å prøve det ut.
Mykt, deilig garn - har noen i fargene petrol, pine (grønn) og curry (okergul).
Liker navnene på fargene også ^_^

Tvi tvi, bli med nå! :D

21 kommentarer:

Ingunn Sættem sa...

Hei!
Dette må jeg være med på. Nytt garn for meg også, men skulle likt å prøve dette. Jeg har delt bildet på bloggen min og skulle vel ha gjort meg fortjent til to lodd.

Fortsatt god førjul! Travle, men fine dager.

Klem fra Ingunn

Anonym sa...

oi så spennende med nytt garn!
et lodd til meg...
hilsen Monica
mo-skog(at)online(dot)no

Made by KKann sa...

Ahhh så herlig - spennende med nytt garn - jeg tar et lodd for kommentar!
KlemKKann

Anonym sa...

Nydelig garn,kunne likt og vinne det,alle tiders blog,tar ett lodd.Hilsen Mary Ann fra norway2@hvc.rr.com

annasaviga sa...

Det verkar ju riktigt gosigt garnet, ser redan framför mig en liten barntröja, så en lott till mig :)

Inas lune hjørne. sa...

Ser ut som et deilig garn. Prøver lykken og går for to lodd (kommentar og følger). ��

Med kjæleik til livet sa...

kor deilig tråd --- ønsker meg ;)
to lodder til meg - følger og kommentar ;)

og strikkepinner og kakao er vel tingen

monikaklemma

Birgitte sa...

Så spennende! Jeg satser med 3 lodd :D

Tovepia sa...

Så flotte gaver da!!
Klart jeg er med på og tar 2 lodd..garnet så nydelig ut!
Håper du koser deg i adventstida:)

Sylvia sa...

Heisann
Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
Og takk for at du tipset meg om denne giveawayen. Garn kan man aldri få nok av, selv om man har altfor mye hjemme, og attpåtil jobber i en garnbutikk!!!!!
Det minner om garnet PUNO , som er et nyyyydelig garn. Og jeg elsker at det er fine navn på farger på garnet.
Ha en fin førjulstid!
Klem fra meg

Anonym sa...

Så koselige gaver til strikkeglade følgere!
Kjekt å lese bloggen din, og jeg har noen ukentlige turer innom deg :-)
Tar et lodd, og håper på vinnerlykke <3
Adventsklem fra Linn Therese, svarthumlelinn@gmail.com

Liv Janne Bell Jonstad sa...

Blir gjerne med og prøver vinnerlykka..:). 2 lodd for kommentar og følger. Ha ei fortsatt fin førjulstid!

Barwitzki sa...

Jeg er veldig gjerne med og tar 1 lodd.
Give away så herlig... super garnet, fantastisk fargene og så veldig hyggelig strikke og en kopp kakao :-))) Deilig, tusen takk for lek.
Ønsker deg fortsatt en koselig adventstid. Klem fra Viola

Anonym sa...

Nydelige farga på det garnet. Prøver gjerne lykken og tar et lodd 😊


borgny_bjerke@hotmail.com

Lisbeth sa...

Så spennende garn😊. Klart jeg vil være med på give awayen din! To lodd på meg😀

Anita sa...

Selvfølgelig er eg med! :) :) :)
Da blir det vel eit lodd for kommentar og eit for å følge (Deg går eg utfrå?)
For ein reser på panneband då!!!! Imponerende, og er heilt enig, går ikkje an å si nei når dei ber!!! ;)

Anitaklem <3

Lisbet sa...

Som fast følger av deg både på bloggen din og også "Skaperglede" der jeg koser meg emd alle de flotte bildene og inspirasjons strikkingen du legger ut må jeg jo bare være med på den knallfine candyen din. spennende garn du gir bort.
Ha ne fin fredag og en flott 3.advent helg :-)
Tar likeså 3 lodd jeg da.

Berit sa...

Så flott give away! Jeg vil gjerne være med.
Tre lodd på meg :)

Anonym sa...

Garn er alltid kjekt å få:-)1 lodd på meg.
ann-krii@online.no

Marit Helene Gåsland sa...

Så flott gave, jeg vil gjerne være med.
3 lodd på meg.

Oddbjørg sa...

Vil gjerne være med i trekkinga. Garn får en vel ikke for mye av ?? Takk for at jeg får være med!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...