fredag 18. desember 2015

Hvem vant Woolspire give-away?

Vinneren ble deltaker med lykkelodd nr 2 - Ingunn ! :)


Jeg hadde en give-away gående frem til kl 22 torsdag 17. desember.
Når jeg telte opp antall lodd, så var det 37 lodd med i trekningen.

Den heldige vinner av deilig garn fra Woolspire 
og en boks kakao ble eier av lykkelodd nr 2.


Gratulerer så mye, kjære Ingunn! :)

Vinneren deltok med 3 lodd for kommentar, er følger og deling av give-away'n.
Ingunn har bloggen Bundingen som jeg følger trofast.
Anbefaler alle en tur innom der. Veldig kjekk blogg om friluftsliv, strikk og bakst. 
Blant mye annet. Blir stadig inspirert av denne aktive dama :)


Jeg brukte Random.org til å velge ut vinneren denne gangen:


Tusen takk til alle som deltok :)

Ingunn - send meg adresseinfo, så skal jeg få sendt avgårde premien i morgen.
Satser på at den dukker opp hos deg til jul :D

Ha ei riktig god helg, alle sammen! 

4 kommentarer:

Marit Helene Gåsland sa...

Gratulerer til heldige Ingunn og god jul og helg til deg.

Marit.

Ingunn Sættem sa...

Jeg gleder meg til å sette pinnene i dette fine garnet og kose meg med en god kopp kakao. Tusen takk!

Fortsatt god førjulstid fra Ingunn

Lisbeth sa...

Gratulerer til Ingunn😊

Siddis back home sa...

Heldige vinner! Ha en riktig God Jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...