mandag 8. april 2013

Kveldstur til Trolleskjæret

Carmen Amelia nyter solnedgang

Godt å få luftet seg litt på en kjapp kveldstur med vogn. Vi tok turen til Trolleskjæret for å se på solnedgangen. Vinden var ganske så kald, så vi stoppet ikke så lenge der nede ved sjøkanten. Nydelig med kveldssola i ansiktet :)
Stabben Fyr
Det er (dessverre) mye industri på Trolleskjæret...
men jeg kunne ikke dy meg da jeg så denne stå parkert ^_^
Rene skjære "påske-hengeren" :P
Snuppa koser seg i vogna :)
Tusen takk for mange koselige kommentarer, mailer og til nye følgere.
Det setter jeg stor pris på. Kjempekjekt :D  
 
Jeg har ikke vært så mye på nett og dermed ikke fått besøkt dere igjen.
Jeg tar turen i løpet av uken! ;)
 
Ha ei herlig uke! ;)

5 kommentarer:

Ruths datter sa...

Så utrolig flotte bilder. Nydelig natur der du bor. Fin snuppe i vogna da.
Klem

Jorunns hobbyblogg sa...

Så flotte bilder!!

Takk for hyggelig hilsen i bloggen min, kjekt at du liker bildene! ....og det kommer nok mer, for jeg har mengder, må bare sortere litt

Roma og Italia ellers kan virkelig anbefales, vi har voksne barn, så da er det enklere å få tatt seg en tur.

Ha en fin kveld!!
Jorunn

Anne-Eddie sa...

Superflotte bilder ! Den lille i vogna er jo knusbedårende og..
Klem fra Anne-Eddie ;)

Guro sa...

Så inspirerende blogg du har:-)Masse fine bilder - kjenner jeg får lyst å dra ut på tur!

Legger meg til som følger.

Ha en fin dag:-)

Anita sa...

Heisann!
Nydelige bilder! Herlig flott natur, og synest bare at "Stabben" er så kul!
Deilig å nyte kveldsola ja, tar vel slutt snart så MÅ bare nyyytes! Men er det noen som er flink til å komme seg ut å nyte, så er det jo deg! Flink!
Ha en fin dag!
Klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...