tirsdag 25. november 2008

Moro i snøen

Det er sjelden vi har mye snø her i området, så det er bare til å kle seg godt og hive seg ut i det mens det fortsatt ligger der! ;) Patrick var opptatt med fotball og lekser i går kveld, men vi andre tok oss en tur i akebakken nær huset vårt. Stor stas!

Kevin og mamma som styrer med vottene..Kevin liker ikke votter, men det var visst godt å få på likevel... :)

Kalyani på UFO-brettet sitt! Kalyani akte på alt som var - brett, kjelker, baken og plast! :)

Kalyani, Kevin og Henning på kjelken!Kalyani, Kevin og Henning klar for utforkjøring! :P

Kevin og Henning på rompebrett i full fart!Dårlig med lys for kameraet mitt... Kevin og Henning i farta på rompebrett! ;)

1 kommentar:

Made by KKann sa...

Vettu - som sagt før - du har det herligste smilet jeg vet om! Jeg blir såååå glad når jeg ser deg!

Det er meg en sann glede å ha deg som bloggvenn - kanskje vi en dag kan møtes...?

Ser at dere koste dere på fest.
Og at dere koser dere i bakken!

Ha en knall tirsdag!

KlemmmmmmKKann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...