onsdag 1. desember 2010

Adventskalender

Da er det første desember og vi er i gang med oppkjøringen til julekvelden. I år er det første gang at jeg lager julekalendere til mine barnTypisk - det året vi har minst tid, penger og skal flytte + flest barn, hi-hi! Jaja, det ordner seg. Jenta mi har etterlyst slike kalendere noen år, så min dårlige samvittighet gjorde til at jeg bare måååtte få det til i år uansett. Kalenderne er ikke helt ferdige - spesielt kalenderen til eldstemann ser litt tom ut ennå, men jeg har noen planer om hva som skal fylles opp der utover desember likevel. Så langt var de kjempefornøyd og syns det var kjekt. Det blir nok en tradisjon fremover hos oss også vil jeg tro :)
 
Kevin likte veldig godt alle pakkene og syns godt at han kunne få åpne både hele sjokoladekalenderen og gavekalenderen i dag - iallfall litt mer enn bare en av hver
Nyt adventstiden fremover alle sammen!

4 kommentarer:

Made by KKann sa...

Heisann så mange innlegg - litt av hvert å lese om!!..men som du sier - det ordner seg - og jul blir det uansett!!

Lykke til med flytting, flising, julekalendere, vridd hals, unger og alt alt alt!! Tenker på deg!!

Ha en finfin onsdagskveld!

KlemKKann

Randis side sa...

Fin adventstid til deg også :)) Fine gla´ bilder. Hyggelig med ordentlige adventkalendre :)) Kos deg, klem

Made by KKann sa...

Hei igjen - bare inne for å ønske deg en super torsdag!!

KlemKKann

Stinemorღ sa...

Det er alltid like herlig å 'høre' fra deg i bloggen min :)
Jeg ser jo at du også har vært travelt opptatt med julekalender - spesielt når dere er midt i flytting også, men alt går!
Vi har hatt denne tradisjonen lenge, det blir litt ekstra kos av det :)
Håper dere også kan nyte adventstiden midt i all flyttekaos :)
varm klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...