mandag 27. mai 2013

Oppgradert leketøy m/pynt! ^_^

Min oppgraderte nyanskaffelse ;)

Endelig. Jeg har oppgradert mobilen min. Den gamle sang på siste verset så alfor lenge. Kameraet var kjempedårlig, skjermen knust og levde litt sitt eget liv. Å ta en telefon var passe håpløst, for da måtte jeg være forsiktig. Enten koblet den seg ut, slo seg av eller ringte opp andre i adresseboka underveis. Mye rart som skjedde, så det var lite kjekt å bruke den i det hele tatt.

Så - jeg har kjøpt meg en slik hvit, smal og lekker sak. En iPhone5. Det er slikt som ungdommen liker. Og vi litt over den aldersgruppa, thihi. Nå har jeg fått lagt inn mine favoritt apper og telefonliste+++. Kameraet er testet og det er veldig bra. Jeg er imponert. Endelig en telefon som jeg liker og fungerer til mitt bruk.

Jeg liker nemlig IKKE å prate i telefon, faktisk får jeg vegring bare ved tanken. I tillegg til (aller nødigst) en kjapp telefon for å avtale noe eller gi en beskjed, så bruker jeg helst mobilen til (kortere) meldinger, instagram, facebook, snapchat og selvfølgelig - bildefunksjonen i det hele tatt. Tilgjengelig, men med gøye "gadgets", haha ^_^ Endelig fikk jeg lagt inn app'n emoji også. Alt jeg har gått glipp av når det gjelder smileys og andre uttrykk over alt!!! :P

En så lekker telefon må jo passes på for å unngå skader eller riper, 
så jeg fikk tak i noe pynt/beskyttelse til baksiden
Denne kommer i postkassa straks:

Gøy med nødvendigheter som funker som de skal - og mer til! ;)

Tusen takk for en masse herlige hilsener og kommentarer i bloggen. 
Det er travle tider og så mye mer som man skal rekke i løpet av ei uke eller ei helg. 
Denne helgen jobbet jeg litt på lørdag og kom meg i fjellet på søndag med barn og familie. 
Samboer'n jobbet og de eldste hadde kamper og øvelse, puh. Travelt, men moro :)

Det kommer innlegg om fjelltur og jeg skal virkelig ta meg i nakken og gå gjennom alle mailer og bloggbesøk. Kommer snart innom DEG for å hilse på også. Tusen takk for ditt besøk, kjempekjekt 

Ønsker deg ei herlig uke!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...