søndag 12. mai 2013

★ Konfirmantkort til gutt! ✝


Forsiden av kortet
- bildet "lånt" fra facebook'n til Sander ;)

Jepp, jeg har laget kort etter gammelt. I går satt jeg i noen timer og faktisk koste meg med kortlaging. Gikk på en "kortsmell" i fjor høst og har knapt laget kort etter det, så dette var moro :)

Tusen takk til snilleste snuppa Rita som hadde en kortidè og god "mal" å tipse meg om. Trengte litt inspirasjon til arbeidet, så når jeg skulle lage kortet fulgte jeg hennes tips om denne brettemetoden. Ny for meg, men så genial. Artig type kort! :)

Ta gjerne en svipp innom bloggen til Rita for inspirasjon - bloggen er ikke oppdatert nå, men hun lager en masse kort og følger med på trender og stiler. You're the best! ღ

Innsiden av kortet
Nærbilde av innsiden av kortet
- pengegaven er festet med strikkband.

Holder seg på plass, men lett for konfirmanten å gripe tak i :P
Også innsiden av kortet - på side 3 er det en flipp som lager 2 sider til kortet
★ Kortet sett forfra med flippen inni løftet opp.. ^_^
Nærbilde av flippen
- bilde av konfirmanten også "lånt" fra facebook-siden hans samt noen kloke ord ★

Jeg har faktisk glemt å ta bilde av kortet bakfra, men det spiller da ingen rolle. Den er helt enkel med samme blått mønsterark som på innsiden samt mitt personlige stempel.
♡ Konfirmanten Sander med mamma Margrethe aka Magga ♡
★
 
Tusen takk for at vi fikk være med
og dele denne flotte dagen sammen med dere! ;)

3 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Lekkert kort....
Artig bretteteknikk.....
Nydelig konfirmant....

Klem fra Kaia

Wenche sa...

Morsomt og nydeleg kort!! Du er utruleg kreativ, og imponerer etter å ha vore så lenge vekke frå kortlaging:)

Strikkelene sa...

Råstilig kort med mange flotte detaljer!

Klem nordfra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...