onsdag 12. februar 2014

Supporterlue: Manchester United #2 ★ voksen

ManU-lue til min kjære ★

Strikk er terapi. Nå når jeg må holde meg mye i ro er det godt med et spøt eller to :)
Manchester United supporterlue nr 2 er herved ferdig.

Denne gang fulgte jeg garnforslaget til oppskriften og luen ble i størrelse voksen. Herlig!
Nå fikk jeg støttet Dalegarn ved kjøp av Falk samt at min kjære har skjønt at garn er ikke bare garn, thihi.
Tror jeg fikk dyp forståelse for dette etter strikking av supporterlue nr 1 med feil garn, knis ;)
Vinn vinn altså! ^_^

Garn: Dalegarn Falk i svart, rødt og hvitt fra lokale garnbutikken
Pinner: 3 og 3,5mm

Det står fargene svart, rødt og gult i oppskriften.
Samboer'n er ikke glad i gult, så han valgte hvitt i stedet. 


Oppskriften er utrolig detaljert og gjennomført - likevel ikke vanskelig å strikke.

Med alt det mønsteret blir luen nesten dobbelt så tykk... Et lite glimt av innsiden, hihi! :)

Luen til venstre er strikket i Dale Falk og den til venstre i Ida Strømpegarn.
Samme oppskrift, størrelse og pinner - men to helt ulike størrelser i ferdig utgave! :D


Her er de to som er eierne til disse luene...
.. han far selv og prinsessen hans, hihi.
Ekte pappa-jente de luxe ♡♡

Snuppa og pappa med YESS-luer som hun sier ;)

Jeg har fått utrolig mange herlige kommentarer fra dere.
Mange kommer stadig tilbake og legger igjen spor både titt og ofte.
Jeg leser ALLE og tar turen til DEG igjen.
Jeg skal bli mye flinkere til å legge igjen en hilsen også.
Tusen hjertelig takk for fine ord og tilbakemeldinger.
Takk for inspirasjon og gode råd fra DERE.
Setter stor pris på dere og at dere tar dere tid til det i en travel hverdag :)
♡♡♡
Nyt dagen! ;)

3 kommentarer:

Anita sa...

Tøffinger!!!
-og flink mamma! ;)
Anitaklem;)

torirot sa...

Takk for reklamen;-) Og for et flott bilde av far og datter med luer!

Lisbeth sa...

Hihi, det var to fornøyde sjeler :) Godt vi kan glede dem av og til med hobbyen vår ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...