mandag 14. desember 2015

3. søndag i advent

Julesykkel? ^_^


Det har vært stille her noe dager. Jeg har ligget nede for telling. 
Forkjølelse, feber og hostenetter herjer huset, meg spesielt.
Jeg har dermed holdt meg under teppet, snufset og bare tatt livet med ro. Ikke annet å gjøre.
Resten av gjengen er sånn noenlunde i form igjen. 

Den "offisielle" julefeiringen ble gjort unna i løpet av uken.
Ute på Bryggekanten restaurant på julebuffet med 19 andre kjekke kollegaer.
På vift igjen lørdag kveld på julebord med mannen sin jobb på Kysten bar- og restaurant. 
Han og 2 andre feiret 25-års jubileum på samme arbeidsplass og fikk utdelt gullklokker.
Det er slett ikke verst i disse tider. Jeg passerte 10 år på min nåværende arbeidsplass i sommer.


I går var det kaldt og vinterstemning. Vi var i sentrum og tok imot kystnissen.
Glemte igjen mobilen hjemme og var uten både klokke, kamera og kontaktmuligheter! :O

En velkjent sykkel - man passerer denne kjekke eiendommen om man skal til sentrum.
Veldig koselig innslag langs veien :)

Vel. Julenissen kom roende inn torget til mange smånisser og Lucia'er.
Kom ikke på at det var Lucia-dagen i går før det var for sent til baking likevel!!!
Første gang jeg går glipp av dette. Litt tåkete i toppen.. 
Får ta baksten i dag om jeg orker. Lussekatter må jo til, det hører med :)

Eldste sønn kom hjem for juleferie i går, så kanskje fokuset var der i stedet.
Ble litt vask og rydding før besøket. Jeg "lånte" rommet hans til litt julegavestyr, 
så måtte rydde meg ut og ordne etter meg før han ankom ^_^


Adventsgaver og tre tente julelys. Jula nærmer seg med stormskritt.
Første julegjesten ankommer allerede torsdag,.. Hjelp! 
Satser på at formen kvikner til nå. Det trengs :)

Fin uke ønskes deg! :)

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Det passer dårlig med sykdom like før jul, men kommer det, får en bare kaste inn håndkleet. Ingen Luciafeirng her heller, men var på besøk og delte ut en del julegaver. I dag skriver jeg julepost, og så skal vi tappe tomtebrygg i kveld. Koselige aktiviteter, begge to.

Klem fra Ingunn

Line Kristine sa...

Æsj, så kjedelig å være syk! Men det er dessverre ikke så mye annet som virker mot den typen sykdom enn å ta tida til hjelp og la kroppen bekjempe basseluskene. Håper du blir helt frisk snart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...