onsdag 23. mars 2016

Office view: shades of grey

Monday blues / Monday greys

Jeg er så heldig å bo her på Vestlandet med hav, øyer og fjell hvor enn øyet ser. 
Og på kysten har vi mye vær. Det skifter fort og vi kan oppleve mange årstider på en dag :)
Det er herlig å være ute og nyte naturkreftene.. eller sitte inn og høre naturkreftene herje utenfor.

På mandag hadde vi veldig skiftende vær - og plutselig hadde tåka omfavnet oss helt også her "nede".
Disse grå bildene knipset jeg mandag ut vinduet fra kontoret mitt.
Jepp, jeg vet - jeg er heldig som kan nyte utsikt av nettopp sjø og fjell hele dagen.
Og av og til er det ikke så bra... dager hvor du helst bare vil komme deg ut døra og vandre nettopp der oppe ^_^

På mandag kunne man ikke skimte fjellene i horisonten noe særlig.
Det var iallfall en artig og trolsk stemning utendørs.


Det er ikke ofte jeg har kameraet med i jobbsekken, men heldigvis var det med denne dagen.
Sjeldent grått og tåkelagt utenfor kontorvinduet :)

Over til noe mer fargerikt :D


Det har vært lite aktivitet på bloggefronten og i nettlandia for min del de siste par ukene.
Har tenkt å ta meg en solid runde gjennom påsken for å hilse på kanskje akkurat DEG!
Har du lagt igjen en koselig hilsen, så kommer jeg iallfall innom - lett å finne deg og hilse tilbake ;)

Her blir det påskeferie etter kl 12:00!

Ønsker deg og dine ei riktig god påske! :)

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Veldig flott genser med traktorer under her :-)
Litt annerledes bilder du legger ut i dag. Ettersom jeg bor i Oslo området nyter jeg bildene dine med flott utsikt når du er på en eller annen fjelltur. Men flott å se hvordan det ser ut når tåka ligger tjukk også.
Ønsker deg og dine en flott påske!

Made by KKann sa...

Aahhh - så flotte bilder - og at du har sånn utsikt fra jobben - så heldig du er.
Og du - Gooood Påske - kos, nyt og gå på tur!!

BrittB sa...

Fine og trolske stemningsbilder. Håper du har hatt en fin påske så langt! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...