onsdag 9. mai 2018

Microeventyr: Kos, lek og solnedgang fra hengekøya! :)

Solnedgang i vest
30. april 2018

Vi avsluttet april måned på beste vis.
En fin jentetur i Storåsen med hengekøyer, snacks, moro og vakker solnedgang.

Spreke snuppene 💖

Skulle tro jentene var slitne etter skoledag og handballtrening, men nei da.
De ville bli med meg på tur, så da ble det slik. Heldigvis 😃
Jeg pakket kjapt to hengekøyer og det snackset jeg fant i farta.
Så syklet vi av sted og gikk opp til et supert sted med perfekt utsikt mot havet.

Første hengekøye på plass og jentene måtte teste. God plass til alle 3 😉

Pakkingen min gikk tydeligvis litt for kjapt, for jeg glemte tauene tilhørende vesla sin hengekøye.
Hun har en "ticket to the moon"-hengekøye for barn.
Jeg har en dobbel hengekøye for voksne. Den passet fint til alle tre samtidig ^_^

#hengekøye #hammockliving

Jentene koste seg i hengekøya. Både avslapping og lek.
Fantastisk time-out en nydelig mandag kveld.


Skulle gjerne sittet der oppe minst en time til og fått sett hele solnedgangen.
Vi satt der til laaangt over leggetid, men søren heller. Av og til må man bare nyte øyeblikket.
Jentene storkoste seg og syns det var en superkjekk kveld. Kjekt å se og kjekt å høre 💗




Da vi skulle gå, tok vesla mi kameraet mitt og de tre hadde sin egen fotoshoot.
Mye latter og sprell - og faktisk ble det noen herlige blinkskudd :))



Resten av bildene til jentene holdes privat. Selv om de er utrolig gøye blinkskudd! :D

Vakkert i havet

Etter handballtreningen denne mandagen 7/5 var jentene klare for en ny skogstur med meg.
Utrolig kjekt å se tre sett dådyrøyne som fint ber om skogstur, men denne mandagen passet det ikke.
Vi får finne tid snart til en tur med jenta mi og tvillingene 💓
Jeg tror jeg tar hengekøyene med neste gang også, alle tau inkludert.
Barn på tur + hengekøyer er aldri feil.

Ha ei fin uke! 

2 kommentarer:

Birtes turblogg sa...

Fantastisk! Ja, slik kan det gjøres og du er fantastisk med din kreative turglede!

Bundingen sa...

Du er det vi kaller en super-mor! Tenk å få slike kvelder med venninnene sine! Det handler vel om å ta barna med på interessene sine, noe jeg fikk anbefalt da jeg fikk barn i godt voksen alder. Og da ble det mye tur. Fine bilder som vanlig er fra deg! Smart med hengekøyer!

Fortsatt fine mai-dager!

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...